هنرستان دخترانه هاجر گناوه به مرحله کشوری طرح تعالی مدیریت راه یافت

مسئول روابط عمومی اداره آموزش وپرورش گناوه گفت: هنرستان فنی وحرفه ای دخترانه هاجر این شهرستان با کسب مقام اول طرح تعالی مدیریت در بین هنرستانهای استان بوشهر به مرحله کشوری راه یافت.
کد خبر: ۱۱۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 14 October 2015
تابناک بوشهر: علی فخری افزود: برنامه تعالی مدیریت مدرسه با تکیه بر سند تحول بنیادین و نگاه تعالی بخش، مدرسه محور، مشارکت جو ضمن تمرکز بر فرآیندهای مدیریتی شرایط، باهدف ایجاد رقابت و افزایش کیفیت آموزشی و پرورشی در برخی از مدارس کشور درسال 93 به صورت آموزشی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: این طرح در هر سه دوره ابتدایی، متوسطه دور اول و دوم و هنرستان ها در طول سال تحصیلی برگزار که دراین شهرستان هفت آموزشگاه مشارکت دارند.

مدیر هنرستان دخترانه هاجر گناوه گفت: برای دستیابی به این موفقیت جلسه های توجیهی با همکاران درمدرسه تشکیل و براساس دستورالعمل این طرح، وظایف و صدور ابلاغ به همکاران اعلام و انجام شد.

زهرا ملک زاده افزود: برنامه های این طرح با محورهای تعیین شده در 40 صفحه تنظیم و طبق برنامه های پیش بینی و محاسبه های انجام شده، اقدام لازم با توجه به اعتبار موجود و کمک های مردمی صورت گرفت.

وی بیان کرد: نظارت و ارزیابی بر اجرای این طرح در دو مرحله ازسوی ارزیابی های اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر قرار گرفت که در نتیجه این آموزشگاه با کسب 75 امتیاز بیشرین امتیاز را بین سه هنرستان منتخب استان بدست آورد و با کسب مقام اولی به مرحله کشوری راه یافت.
بیش از 17 هزاردانش آموز در شهرستان 92 هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر به تحصیل مشغولند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار