پرداخت تسهیلات کم بهره به چایکاران و کارخانه داران شمال کشور

پرداخت تسهیلات کم بهره به چایکاران و کارخانه داران شمال کشور

کد خبر: ۱۰۹۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹ 22 February 2023

چایکاران و کارخانه داران برای دریافت تسهیلات بهزراعی و نوسازی کارخانجات تا پایان سال به ادارات چای شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان ؛ رئیس سازمان چای کشور گفت : باغداران و صاحبان کارخانه‌های چایسازی در کشور برای دریافت تسهیلات از صندوق توسعه صنعت چای تا پایان اسفند امسال به ادارات چای شهرستان‌ها مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

حبیب جهانساز افزود: این تسهیلات در ۲ نوع سرمایه در گردش و سرمایه‌ای برای بهزراعی باغ‌های چای، نوسازی کارخانجات چای و برند سازی محصول چای پرداخت می‌شود.

وی از پرداخت ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به چایکاران و کارخانه داران از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت : از این مقدار تسهیلات پرداخت شده ، ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات سرمایه در گردش به چایکاران برای تغذیه، نگهداری و بهزراعی باغ‌های چای و بهداشتی کردن کارخانه‌های چایسازی و ۳ میلیارد تومان هم به صورت تسهیلات سرمایه‌ای از طریق بانک‌های مهر و توسعه تعاون پرداخت شد.

رئیس سازمان چای کشور همچنین از پرداخت ۸ میلیارد تومان تسهیلات برای تسهیل خرید کود شیمیایی برای نخستین بار به کارگزاران و تعاونی‌ها خبر داد و گفت: امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات هم برای بیمه محصول چای از طریق صندوق توسعه چای به چایکاران پرداخت شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار