تکمیل طرح فاضلاب منطقه کروشات اهواز

مدیر عامل آبفا خوزستان از تکمیل طرح فاضلاب منطقه کروشات اهواز خبر داد و گفت: کارهای قابل توجهی در شبکه فاضلاب اهواز و کارون انجام شده، اما تا زمان تکمیل این اقدامات نیمه تمام، قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 17 January 2023

محمدرضا کرمی نژاد در حاشیه بازدید از منطقه کروشات اهواز در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طرح فاضلاب در منطقه کروشات تکمیل شده است و با اجرای پروژه خط جمع‌کننده مشکل دفع فاضلاب در این منطقه به طور کامل برطرف خواهد شد.

وی افزود: پروژه فاضلاب در خیابان‌های کروشات اجرایی شده است و در خیابان تراکتورسازی این منطقه خط جمع کننده‌ای طی هفته جاری اجرایی خواهد شد تا مشکل فاضلاب این خیابان‌ها و منطقه کروشات حل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: با اجرای این خط جمع‌کننده، مشکل سال‌های اخیر فاضلاب‌های خیابان تراکتورسازی از مقطع مسجد به خیابان ۸ کروشات برطرف می‌شود و مردم نگرانی در خصوص دفع فاضلاب و آبگرفتگی نخواهند داشت.  

وی ادامه داد: کارهای بسیاری از آغاز دولت سیزدهم تا به امروز انجام شده تا مردم در مناطق مختلف اهواز مشکلی در بحث دفع فاضلاب نداشته باشند.

کرمی نژاد خاطرنشان کرد: کارهای قابل توجهی در شبکه فاضلاب اهواز و کارون انجام شده، اما تا زمان تکمیل این اقدامات نیمه تمام، قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار