فروشنده دوره گرد عامل برداشت غیر مجاز از حساب شهروند دهلرانی

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری فروشنده دوره گرد عامل برداشت غیرمجاز حساب شهروند دهلرانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 19 November 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ مختار باویر افزود :  در پی مراجعه فردی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از حساب بانک خود، در این راستا پرونده اولیه با هماهنگی مقام‌قضایی تشکیل و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی   مطرح کرد : با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که شاکی پرونده چند روز قبل از برداشت وجه جهت خرید به یک فروشنده دوره گرد مراجعه و اقدام به خرید از وی کرده است که با بررسی تخصصی مشخص شد که فرد فروشنده با زیرکی و به بهانه قطع شدن خدمات دستگاه‌های POS رمزعبور و کارت بانکی را سرقت و در کمترین زمان ممکن اقدام به برداشت از کارت شهروندان کرده است.

سرهنگ باویر ادامه داد : در این راستا متهم دستگیر پس از پس از روبه‌رو شدن با مستندات پرونده و ادله دیجیتال انکارناپذیر به بزه ارتکابی معترف و ضمن رد مال شاکی پرونده انگیزه خود را طمع و کسب درآمد مالی عنوان کرد.

وی گفت : هموطنان دقت داشته باشند بعد از خرید برای پرداخت بهای کالا حتما خودشان کارت را کشیده و رمز را وارد کنند، چرا که در صورت سرقت اطلاعات کارت با توجه به نداشتن رمز کارت بانکی، امکان برداشت برای مجرمین فراهم نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار