مجمع نمایندگان خوزستان: مردم این استان بار دیگر از آزمون فتنه سربلند بیرون آمدند

مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن تقدیر از مردم بابصیرت خوزستان آورده است: بار دیگر مردم غیور، انقلابی و ولایتمدار خوزستان در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ 13 October 2022

در این بیانیه که چهارشنبه شب نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: یک بار دیگر مردم غیور، انقلابی و ولایتمدار استان خوزستان در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب نمودند.

در این بیانیه آمده است: مردم شریف استان خوزستان با بصیرت انقلابی، با وجود تمام سختی‌ها و درد و رنج‌هایی که دارند، هیچ گاه امیدشان به کارآمدی و توانایی و ظرفیت‌های انقلاب‌شان را از دست نداده اند و تاکنون گول نسخه‌های شفابخشی که در خارج از مرزها پیچیده می‌شود را نخورده اند و نخواهند خورد.

در ادامه ان بیانیه آمده است: مقوله حجاب به شکل انحصاری نزد مردم این استان قرن هاست در اعماق باورهای دینی و فرهنگی آنان ریشه دوانده و رکن رکین هویت زنان و دختران این استان به حساب می‌آید نه چکمه و چماق رضاخانی توانست چارقد را از سر زنان بردارد و نه امواج و بادهای پاییزی مسموم این روزها توانست سرسبزی و عفاف دختران ما را زرد و آلوده نماید.

بیانیه افزوده است: چشم و گوش و دل مردم این استان همیشه به قامت رعنا و استوار مقام عظمای ولایت دوخته شده است و فرمایشات معظم له را فصل خطاب می‌دانند.

مجمع نمایندگان استان خوزستان در بیانیه خود افزوده است: این مجمع ضمن تشکر از یکایک مردم نجیب استان، بابت بصیرت و درک انقلابی شما سر تعظیم فرود آورده و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را خادمانی لایق برای این مردم قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار