دشمنان تمام قد برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی وارد میدان شده‌اند / همه باید هوشیار باشند

استاندار مرکزی گفت: هم اکنون دشمنان تمام قد برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی وارد میدان شده‌اند و همه باید هوشیار باشند و مراقبت های ویژه را به کار گیرند.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ 03 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه به مناسبت ۱۲ مرداد و سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بازدید از این نهاد، افزود: دستگاه‌های مختلف باید با تشریح خدمات و دستاوردهای گسترده نظام اسلامی و دولت سیزدهم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان گام برداند.
استاندار مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را جزو بنیان‌ها و نهادهای ارزشمند انقلاب و یادگار امام راحل دانست و گفت: صیانت از مواضع و ارزش‌های والای نظام اسلامی رسالت خطیر این نهاد انقلابی است.
وی یادآورشد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی ارزشمندی است که در نظام فرهنگی و هویتی کشور پس از انقلاب شکل گرفته و جایگاه ویژه‌ای دارد.
وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخاسته از متن انقلاب اسلامی و لایه های مختلف جامعه است به طوری که در برگزاری آیین های انقلابی و بزرگداشت‌های مختلف تاریخ این انقلاب شکوهمند نقش محوری و اساسی دارد و جایگاه ویژه این نهاد انقلابی باید بیش از پیش در جامعه تبیین شود.
استاندار مرکزی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از بدو تاسیس تاکنون خدمات ارزشمندی به نظام و انقلاب ارائه کرده است، اظهار داشت: این نهاد انقلابی با برگزاری آیین‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی حلقه واسطه بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
مخلص‌الائمه با تقدیر از حضور پرشور و گسترده ملت ایران به خصوص مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی در آیین‌های ملی و مذهبی، بیان کرد: مردم این استان همواره و در مواقع لزوم حضور گسترده و پرشوری در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها داشته‌اند و در بزنگاه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده‌اند که این حمایت مردمی بزرگترین سرمایه نظام اسلامی محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: حضور آگاهانه مردم در مناسبت‌های ملی مانند راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن علاوه بر خنثی کردن تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام، نوعی حمایت از نظام و انقلاب و بیعت مجدد با امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و برقرار کننده پیوند بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
مخلص الائمه ادامه داد: امام راحل فرمودند اگر اسلام در ایران سیلی بخورد، همه دنیا سیلی می‌خورد و همه باید در این راستا هوشیار باشند.
وی عنوان کرد: بحث امید آفرینی در جامعه از اهمیت ویژه برخوردار است و نخستین توصیه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تاکید بر امید آفرینی در جامعه است و باید در راستای تحقق این مهم همه ظرفیت‌های موجود بکارگرفته شود.
استاندار مرکزی ایجاد نا امیدی را یک تیر خلاص به هر جامعه عنوان کرد و گفت: مجموعه دستگاه‌های تبلیغی کشور و استان در راستای امید آفرینی در جامعه باید تلاش کند و شورای هماهنگی در این راستا توفیقات خوبی کسب کرده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم در این نشست گفت: ۱۲ مردادماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات در سال ۱۳۵۹ با موافقت امام راحل است.
حجت‌الاسلام هادی خلیلی افزود: رسالت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برقراری هماهنگی و نظارت بر اجرای هرچه بهتر آیین‌های ملی و مذهبی است و این شورا تاکنون توانسته به وظایف خود به خوبی عمل کند و شاهد این مهم فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون برنامه‌ها با ۲ رویکرد مهم افزایش تعامل و تقویت مشارکت‌ها در برنامه‌های مختلف از جمله جوانان و نهضت جهاد تبیین، دنبال شده که با توفیقات خوبی همراه بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار