اختصاص دو هزار میلیارد به بخش کشاورزی محلات

وزیر جهاد کشاورزی در محلات گفت: در این سفر ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مدت دو سال در بخش کشاورزی و ۳ هزار میلیارد تومان هم تسهیلات برای این منطقه دیده شده است.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ 22 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،ساداتی نژاد در جمع خبرنگاران افزود: محلات شهرستان بسیار مستعد‌ی است و ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گل و گیاه و گیاهان دارویی دارد.
وی یادآورشد: با انجام اقداماتی می‌توانیم ظرفیت‌های لازم برای صادرات گل و گیاه را در منطقه ایجاد کنیم، همچنین ظرفیت‌های جدیدی هم در حوزه تأسیس گلخانه‌ها در این منطقه وجود دارد.
او ادامه داد: در این سفر ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به برای مدت دو سال در نظر گرفته‌شده است، همچنین ۳ هزار میلیارد تومان هم تسهیلات برای حوزه‌های توسعه گلخانه‌ها، حمایت از شیلات، عشایر، بازسازی و احیای قنوات، آبخیزداری و آبخوان‌داری، صدور اسناد اراضی کشاورزی، سامانه‌های نوین آبیاری و انتقال آب با لوله به استخر‌های ذخیره در نظر گرفته‌شده است.
وزیر جهاد کشاورزی یادآورشد: کشاورزان منطقه توانسته‌اند با زراعت گیاهان کم آب بر و مقاوم حوزه کشاورزی در منطقه را توسعه دهند، تلاش ما هم این است که از اعتبارات این سفر بتوانیم برای افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی، گلخانه‌ای و استفاده از الگوی زراعت مناسب اقدام کنیم.
ساداتی نژاد اضافه کرد: نقطه‌ ضعف ما در این استان صنایع تبدیلی و تکمیلی و عدم‌ حمایت از دامپروری است که از محل مصوبات سفر به آن می‌پردازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار