کشف و شناسایی نشان جعل علامت استاندارد در همدان

مدیرکل استاندارد استان همدان از کشف و شناسایی محصول فرآورده‌های یخی (نوشمک ۵۲۰ لاهیجان) با نشان جعل علامت استاندارد در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 29 May 2022

به گزارش تابناک همدان، محمّد مددی اظهار داشت: بر اساس گزارش های مردمی و تماس با سامانه تلفنی ۱۵۱۷ اداره کل استاندارد استان همدان صبح امروز یکشنبه ۸ خرداد گروهی متشکل از واحد حقوقی و کارشناسان این اداره کل جهت رصد و کنترل بازار همدان به سطح بازار مراجعه و پس از بررسی‌های کارشناسی متوجه جعل نشان استاندارد بر روی محصول فرآورده‌های یخی (نوشمک ۵۲۰ لاهیجان) شدند.

وی افزود: در این راستا سازمان ملّی استاندارد ایران به عنوان مدعی العموم کیفیت و متولی نظارت بر کیفیت کالا و خدمات و هم جهت با وظایف ذاتی و قانونی خود ضمن اعمال قوانین و مقررات جاری نسبت به جمع آوری و توقیف این محصول در محل‌های عرضه در سطح بازار اقدام و واحد متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید.

مددی با بیان این نکته که بازار استان همدان را برای محصولات و خدمات کم کیفیت و فاقد کیفیت ناامن خواهیم کرد تاکید کرد: از هم استانی‌های عزیز تقاضامندیم جهت حفظ سلامت خود و آحاد افراد جامعه گزارشات خود را در خصوص عرضه کالا و خدمات کم کیفیت و فاقد کیفیت به صورت ۲۴ ساعته به سامانه تلفنی ۱۵۱۷ این اداره کل گزارش نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار