پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه همدان به مناسبت فرارسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی

کد خبر: ۱۰۴۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ 02 May 2022

به گزارش تابناک همدان، سرهنگ پاسدار سید جواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه همدان به مناسبت فرارسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی پیامی صادر کرد،

متن این پیام به شرح زیر است: 


فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

هرجا کامی شیرین و سایه مهری گسترده است حضور معلم را پیدا یا پنهان می توان یافت، پر واضح است جامعه ای که همواره حرمت معلم را پاس دارد، آهنگ رشد و تعالی آن شتاب خواهد گرفت و سلامت علمی و معنوی آن تضمین می شود. کشور و جامعه ای که قدردان معلمان خود نباشد، به جهل و نادانی رضایت داده است.

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی در سپاه و بسیج را حضور همه معلمان و استادان فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور و مربیان عقیدتی سیاسی ، علی الخصوص شهرستان همدان، تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

سرهنگ پاسدار سید جواد حسینی

فرمانده سپاه ناحیه همدان

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار