استاندار تهران: در پیگیری مطالبات مردم جدی هستیم

استاندار تهران گفت: همواره در اجرای کارها پیگیر مطالبات و خواسته های به حق مردم هستیم و به صورت جدی آنها را دنبال می کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶ 13 March 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهریار که باحضور حسین حق وردی نماینده مردم شهریار در مجلس و دیگران مسئولان استانی و شهرستانی در سالن شهید منتظر ی شهریار برگزار شد تصریح کرد: برای انجام کارها و مطالبات به طوری که شایسته مردم باشد ما نیازمند کار جهادی، مومنانه و صادقانه هستیم که این امر نیازمند تغییر مدل حکمرانی در تهران است.

منصوری بیان داشت : در نگاه جدید مدیریتی، مردم هم در بعد اجتماعی و هم اقتصادی باید دخیل بوده و مشارکت داشته باشند.

وی همچنین خواستار استفاده از نیروهای جوان و نخبه کشورمان در به کارگیری امور شد و افزود : در شهرستان شهریار ما کم از این نخبگان توانمند و صالح نداریم که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند و ماموریت ما این است که افراد مومن و صادق در انجام امور را حمایت کنیم.

منصوری با اشاره به نامه شهید بهشتی به امام راحل که در آن به دو نوع بینش مدیریتی اشاره شده است خاطرنشان کرد: ما به یک مدیریت و حکمرانی اسلامی نیازمندیم که یکی از مولفه های آن انجام کار جهادی و شبانه روزی است.

وی ضمن اشاره به این موضوع که ما بایدیاد بگیریم در انجام امور به یکدیگر اعتماد داشته باشیم و فراتر از امکانات موجودمان تلاش و کار انجام دهیم افزود : ما در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، ایام کرونا و شرایط اقتصادی جاری به برکت و حرمت خون شهیدانمان و ارواح مطهر آنان در زندگی پیشرفت داشته ایم.

استاندار تهران در ادامه بیان داشت: با کار عادی نمی‌توانیم کشور را اداره کنیم چرا که امکانات و ظرفیت‌های کشور طوری است که اگر بخواهیم به آنها اتکا کنیم ممکن است کشور با اختلال مواجه شود.

وی در ادامه گفت: اگر توانسته ایم فراتر از داشته‌هایمان کار کنیم به سبب این است که در انجام کارها اتکا ما به مردم بوده است و لذا فرمانداران استان تهران با تلاش جهادی حکمرانی اسلامی را رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار