اهمیت فرهنگسازی در زمینه پوشش و لباس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: فرایند چگونگی پذیرش یک مد در جامعه باید بررسی شود و این نیازمند کار عمقی و تحقیقاتی است.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ 22 February 2022

محمدرضا جان‌نثاری امروز در جلسه عفاف و حجاب گفت: دشمن این روز‌ها برای تغییر مُد و پوشش مردم می‌کوشد و برای این امر از مدت‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده است که اکنون به نتیجه مورد نظر خود برسد.

او فرهنگسازی در زمینه پوشش و لباس اهمیت داردکه فرایند چگونگی پذیرش یک مد در جامعه باید بررسی شود و این، نیازمند کار عمقی و تحقیقاتی است.

در جشنواره فیلم فجر مُد و لباس‌های نامتعارف نشان داده شد و لازم است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این موضوع به‌صورت جدی بپردازد.

جان‌نثاری می‌گوید رسانه ملی نیز این رویداد را بصورت کامل پخش کرد و نیاز است که نظارت لازم انجام شود.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در این جلسه گفت: برای همه رویداد‌ها و جشنواره‌های سال آینده در استان منشور عفاف و حجاب تدوین می‌شود تا رخداد‌ها بر این اساس برگزار شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی گفت: برای سال ۱۴۰۱ همچنین برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مد و لباس ایرانی اسلامی در نظر گرفته شده است.

همچنین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در این جلسه گفت: این نهاد ۹۲ دستگاه و سازمان در استان را بصورت غیرمحسوس مورد بررسی و بازرسی قرار داد و برخی از این مجموعه‌ها خود دارای مشکل نیستند، اما جامعه هدف و مخاطبانشان از لحاظ عفاف و حجاب مشکل دارند.

به گفته حجت‌الاسلام و المسلمین احمد عبداللهی نژاد استفاده از ماسک برای حضور در یک اداره ضروری است و در این ارتباط به مراجعه کنندگان تذکر داده می‌شود، اما برای ورود افراد هنجارشکن با لباس‌های نامناسب تذکر لازم داده نمی‌شود.

جلسه عفاف و حجاب استان امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در محل استانداری اصفهان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار