قریب به دو هزار تن میوه برای شب عید ذخیره شده است

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: طی جلسه و هماهنگی که با ادارات و سازمان‌های تابعه از جمله تعاون روستایی داشتیم ۱هزار ۸۰۰ تن میوه برای پایان سال و شب عید در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ 17 February 2022
معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفتطی جلسه و هماهنگی که با ادارات و سازمان‌های تابعه از جمله تعاون روستایی داشتیم ۱هزار ۸۰۰ تن میوه برای پایان سال و شب عید در نظر گرفته شده است.
 
به گزارش تابناک همدان، حسین فضلی با اعلام این خبر افزود: این ذخیره سازی شامل ۶۰۰ تن سیب و ۱۲۰۰ تن پرتقال که در حال حاضر مباشرین در استان‌های مبدا مستقر هستند و میوه مورد نیاز در حال حمل به استان همدان و انبار و سردخانه‌هایی است که از پیش تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه میوه‌ها با قیمت مناسب خریداری شده اند قیمت هنوز برای مصرف کننده مشخص نیست، گفت:  ۲۵ تا ۳۰ درصد زیر قیمت این اقلام در بازار به فروش خواهند رسید و در اختیار مصرف کننده قرار خواهد گرفت.
 
فضلی در خصوص زمان توزیع میوه شب عید گفت:  از ۲۰ اسفند ماه توزیع این اقلام شروع خواهد شد این اقلام به صورت خرید آنلاین و اینترنتی از طریق سامانه بازرگام و کالارسان من که یک سامانه بومی و لینک با سامانه  بازرگام  بوده انجام می‌گیرد که دراین روند خرید شهروندان درخواست داده شده  و درب منزل تحویل داده میشود.

وی افزود: علاوه بر میوه شب عید سایر اقلام، چون گوشت منجمد و مرغ منجمد سیب زمینی پیاز و گوشت گرم و سایر اقلام مورد نیاز که در سامانه بارگذاری شده همشهریان می‌توانند درخواست داده و در سامانه اقدام به خرید و از طریق سامانه کالارسان من و بازرگام با هماهنگی یک شرکت خصوصی وابسته به پست  کالا در اختیار آنان قرار داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار