فارس استان غنی از نطر دخائر معدنی در کشور

با امضای تفاهم‌نامه بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور و استانداری فارس سرمایه‌گذاری در بخش اکتشاف معدن و صنایع معدنی در استان افزایش می یابد.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 03 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور با بیان اینکه امضای تفاهم‌نامه بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور و استانداری فارس بخشی از مشکلات معدنکاران استان حل می‌شود.گفت: با امضای این تفاهم نامه، سازمان امیدرو سرمایه‌گذاری در بخش اکتشاف و معدن و صنایع معدنی در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق شمالی را شروع خواهد کرد.
جعفری افزود: در این تفاهم‌نامه بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه زیرساخت‌ها در بخش توسعه معادن برای استان فارس اختصاص یافته و سال آینده در این استان هزینه خواهد شد.
وی گفت: توجه به کامل شدن زنجیره تولید هم از دیگر برنامه‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور در فارس است که با افزایش ارزش افزوده در بخش تولید رونق اقتصادی بیشتری را در استان فارس شاهد خواهیم بود.
رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران همچنین از شناسایی و انجام اکتشافات جدید با هدف اضافه کردن محدوده‌های جدید معدنی به ذخایر استان فارس خبر داد و گفت: توسعه معادن کوچک وفعال کردن معادن غیرفعال هم از دیگر برنامه‌های این سازمان در استان فارس است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار