بخشدار ارم:

سه نفر از کشته‌شدگان زندان آباده دشتستانی هستند+ اسامی

مسعود صیادی با تایید خبر کشته شدن سه نفر از شهروندان بخش ارم در حادثه درگیری زندان آباده اظهار داشت: متاسفانه 3 نفر از افراد کشته شده در زندان آباده از اهالی بخش ارم شهرستان دشتستان هستند.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 28 September 2015
تابناک بوشهر: مسعود صیادی با تایید خبر کشته شدن سه نفر از شهروندان بخش ارم در حادثه درگیری زندان آباده اظهار داشت: متاسفانه 3 نفر از افراد کشته شده در زندان آباده از اهالی بخش ارم شهرستان دشتستان هستند.

بخشدار ارم با اشاره به اسامی افراد کشته شده افزود: صادق زنگنه و عرفان محمدی از سربازان بوده‌اند که اهل دهرود سفلی در بخش ارم دشتستان هستند.

صیادی تصریح کرد: همچنین نوذر احمدی نیز از اهالی روستای دهرود علیا در بخش ارم شهرستان دشتستان است.

بخشدار ارم با بیان اینکه مراسم تشییع و تدفین کشته‌شدگان پس‌فردا برگزار می‌شود یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم تشییع و به خاکسپاری این افراد پس‌فردا(چهارشنبه هشتم مهر ماه) انجام می‌شود.

صیادی گفت: جنازه سه سرباز و افسر کشته شده دشتستانی در حال حاضر در پزشکی قانونی استان فارس قرار دارد و پس از طی مراحل قانونی، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، روز گذشته و در پی درگیری مسلحانه در زندان مرکزی آباده، چهار سرباز و یک افسر انتظامی این زندان جان باختند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
سربازی هم باید مثل دانشگاه و ورزشگاه باشد نباید سربازان تحت فشار بالادستی ها قرار بگیرند و به جای ساخته شدن خرد شوند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار