کسب مقام نخست المپیاد ورزش کارگری توسط تیم کارگری شنا آذربایجان شرقی

کد خبر: ۱۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶ 04 March 2015

به گزارش خبرنگار ما ، پرویز  پناهی در جمع خبرنگاران مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از کسب مقام اول تیمی شنا کارگری توسط آذربایجان شرقی در المپیاد ورزشی کارگری کشور خبر داد.

وی اظهار داشت: تیم کارگری شنا آذربایجان شرقی در المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگران 93 که در مازندران برگزار شد مقام اول تیمی را در رشته شنا کسب کرد.

وی افزود: سه نفر از کارگران استان در قالب یک تیم ورزشی(رشته شنا) در این دوره از مسابقات شرکت کردند که با یک مدال طلا و دو مدال نقره، مقام اول کشوری را در این رشته و دوره از مسابقات به خود اختصاص دادند.

پناهی گفت: 52 نفر از کارگران استان با  یک هزار و 900 نفر از کارگران سایر استان های کشور  در رشته هایی همچون دو و میدانی، دوچره سواری، تنیس روی میز، وزنه برداری، کشتی فرنگی، شنا، والیبال ساحلی، اسکواش، شطرنج و کوهنوردی در بخش آقایان  و  رشته‌های دو و میدانی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و بدمینتون در بخش بانوان به رقابت پرداختند.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی افزود: تیم وزنه برداری کارگران استان نیز با کسب دو مدال طلا به مقام سوم تیمی دست یافت.

ناهی گفت: کارگران ورزشکار استان  با کسب سه مدال طلا، سه نقره و پنج برنز رشته های مختلف که در مجموع، سهم آذربایجان شرقی یازده مدال در این دوره از مسابقات بود که توانست در بین  25 استان در رتبه 6 کشوری در بین تیم های حاضر قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار