سرپرست فرمانداری اسلامشهر:

هیچ کمبودی در زمینه تأمین کالاهای اساسی در اسلامشهر وجود ندارد

اسلامشهر- سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت: هیچ کمبودی در زمینه تأمین کالاهای اساسی در اسلامشهر وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ 12 December 2021

به گزارش تابناک تهران، حسین حبیبی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اسلامشهر با اشاره به فشار حداکثری استکبار جهانی علیه ایران اسلامی اظهار داشت: هدف دشمنان ما این بود که در زمینه تأمین کالاهای اساسی کشور اختلال ایجاد کنند اما شاهدیم خداوند به حرکت جهادی و میدانی دولت سیزدهم برکت داده و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در کشور موجود است.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی در زمینه تأمین کالاهای اساسی در شهرستان وجود ندارد افزود: باید موانع و مشکلات بخش تولید و همچنین توزیع و عرضه کالا در سطح جامعه به درستی احصاء و برطرف کنیم.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر بر ضرورت تشدید نظارت بر بازار و اعمال جرایم بازدارنده با هرگونه تخلف در واحدهای صنفی افزود: اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان باید خودشان نیز به صورت سرزده از بازار بازدید کنند و به گزارشات بازرسان مربوطه اکتفا نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علیرغم تلاش شایسته نانوایان زحمتکش مردم از برخی نانوایی‌ها گله مند هستند گفت: با توجه به ارتباط روزانه مردم با نانوایی‌ها باید با محوریت شورای آرد و نان تصمیمات اصولی برای ارتقا کیفیت نان و برخورد با کم فروشی و گران فروشی در برخی نانوایی‌ها اتخاذ شود تا رضایت نسبی مردم در این زمینه ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار