۹۵ درصد جایگاه‌های سوخت چهارمحال و بختیاری به سامانه هوشمند متصل شد

سرپرست شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۵۵ جایگاه سوخت استان، ۵۳ پایگاه معادل ۹۵ درصد جایگاه‌ها به سامانه هوشمند متصل شده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 31 October 2021

محمد فاضلی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در جایگاه‌هایی که به سامانه هوشمند متصل شده است سوخت با ۲ نرخ آزاد و یارانه‌ای عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: تنها سه جایگاه سوخت در استان به سامانه هوشمند متصل نشده و سوخت در این جایگاه‌ها تنها به صورت تعرفه آزاد عرضه می‌شود که پیش‌بینی می‌شود تا آخر وقت امروز نیز این جایگاه‌ها آنلاین شود.

سرپرست شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فراینده اتصال جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند ۲ مرحله‌ای است، تصریح کرد: یک مرحله از این فرایند در استان و مرحله دیگر در تهران انجام می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه چهارم آبان به علت مشکل سامانه‌ای، ارائه خدمات در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور و به تبع آن چهارمحال و بختیاری با اختلال روبرو شد به‌طوری که سامانه‌های هوشمند غیرفعال شد و عرضه سوخت تنها به صورت آفلاین و با تعرفه آزاد امکانپذیر بود که این مشکل به تدریج برطرف شد.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار