۲۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح ضربتی پلیس کرمان کشف شد.
کد خبر: ۹۸۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 04 August 2021

به گزارش تابناک کرمان، فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح توقیف وسائط نقلیه سبک و سنگین حامل کالای قاچاق گفت: در این طرح انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۸ میلیارد ریال کشف شد.

سردارعبدالرضا ناظری افزود: در راستای مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا، در روز‌های اخیر که با افزایش حمل کالای قاچاق توسط وسایل نقلیه ورودی و خروجی به استان رو به رو بودیم یک طرح ضربتی بر اساس تحقیقات میدانی تخلفات اقتصادی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی استان به مدت دو روز به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح با تلاش بی وقفه همکارانمان در حوزه کنترل تردد‌های جاده‌ای و بررسی وسائط نقلیه سبک و سنگین ورودی و خروجی به حوزه استان، انواع فرآورده‌های نفتی، دخانی، لوازم یدکی خودرو، پوشاک، احشام، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و برخی اقلام خوراکی و مصرفی دیگر کشف شد که کارشناسان امر ارزش آن‌ها را در مجموع بیش از ۲۸ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره توقیف ۴۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین، دستگیری ۶۹ متهم و متخلف و تشکیل ۵۷ فقره پرونده در رابطه با این کشفیات تصریح کرد: اجرای این گونه طرح‌ها در راستای تحقق شعار سال و با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا با جدیت تداوم خواهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار