رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند افزایشی موارد مثبت و بستری بیماری کرونایی در استان با سرعت بیشتری ادامه دارد.
کد خبر: ۹۷۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ 18 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پرویز یزدان‌پناه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون 237 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که 108 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 14 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به 716 نفر خبر داد و افزود: از مجموع افراد مبتلا به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 51 هزار و 224 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی عنوان کرد: از 199 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود 32 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و گچساران بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین از 301 نمونه رپید تست 11 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و باشت هستند.
یزدان‌پناه ادامه داد: مشارکت آگاهانه مردم استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم خروج از قرنطینه و تزریق واکسن نقش برجسته‌ای در پیشگیری و کنترل بیماری ایفا می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار