رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا خبر داد:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از تزریق واکسن کوئید ۱۹ حتی در روزهای تعطیل در تمام مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان دنا خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 16 July 2021

تزریق بدون وقفه واکسن کوئید 19 در شهرستان دنا/تزریق واکسن برای افراد ناتوان به صورت سیاربه گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، مهندس ظفر پریسایی  ضمن بازدید از مراکز تزریق واکسن کویید 19 در شهرستان دنا بیان کرد:در صورت موجود بودن واکسن در هر بازه زمانی این نوید  را به مردم شهرستان دنا می دهم که تزریق واکسن در رده های سنی تعیین شده توسط وزارت بهداشت کشور در تمامی مراکز تزریق شهرستانی دنا بدون از هیچ وقفه ای صورت گیرد.

پریسایی افزود:همت و تلاش واحد بیماریها و گروه واکسیناسیون شهرستان دنا در تمام شهرستان بدون معطلی و حتی در روزهای تعطیل نیز تزریق شهروندانی که در نوبت واکسن قرار دارند صورت گرفته و این شهروندان می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی واکسن خود را تزریق کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا بیان کرد:  تاپایان پاندمی کویید ۱۹ در دنیا و در ایران شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا همچون تمام کادر بهداشت و درمان در جای جای ایران اسلامی برای خدمات رسانی کوئید ۱۹ به مردم شریف و محترم شهرستان دنا آماده و این خدمات رسانی را در روزهای تعطیل سال نیز با همکاری مردم ادامه خواهد داد.
وی گفت:خوشبختانه موجودی واکسن اگر به همین روال ادامه داشته باشد،شهرستان دنا در تزریق واکسن آمار خوبی را در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.

پریسای تاکید کرد: تیم سلامت بهداشت و درمان شهرستان دنا به صورت سیار نیز برای افراد ناتوان و کم توان با حضور پزشکان و مراقبین سلامت گروه واکسیناسیون در شهر های سی سخت و پاتاوه و مناطق دیگر شهرستان به تزریق واکسن افراد خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

تزریق بدون وقفه واکسن کوئید 19 در شهرستان دنا/تزریق واکسن برای افراد ناتوان به صورت سیار

تزریق بدون وقفه واکسن کوئید 19 در شهرستان دنا/تزریق واکسن برای افراد ناتوان به صورت سیار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار