رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با راه اندازی پد هوایی در تمام شهرستان ها، امکان ارائه خدمت به تمام نقاط استان وجود خواهد داشت
کد خبر: ۹۷۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 04 July 2021

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر پریا بهرامی بیان کرد: همکاران اورژانس هوایی روزانه با انجام عملیات های مختلف تمام تلاش خود را برای حفظ جان هم نوعان خود می کنند، از تصادفات گرفته تا اتفاقات دیگر که نیاز به انتقال سریع آنان به مرکز استان باشد.

وی افزود: در همین راستا صبح دیروز و به منظور تسریع امدادرسانی به نوزاد تازه متولد شده بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی به پرواز در آمد.

وی تاکید کرد: در ساعت 7:30 مورخ 12 تیرماه طی تماس تلفنی بیمارستان امام علی (ع) کمیجان با واحد پایش مراقبت های بالینی اورژانس ۱۱۵ استان(MCMC) و انجام هماهنگی های لازم در خصوص پذیرش و اعزام نوزاد تازه متولد شده که دچار مشکل تنفسی شده بود، بالگرد اورژانس هوایی استان  فعال و بیمار مذکور در کمترین زمان ممکن جهت ادامه درمان به مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک منتقل گردید.

دکتر بهرامی در ادامه خاطرنشان کرد: در مامورتی دیگر اورژانس هوایی جهت انتقال مصدومین حادثه ترافیکی شهر هندودر از توابع شهرستان شازند به پرواز درآمد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: در پی واژگونی یک دستگاه خودرو تندر90، ۳ نفر مصدوم شده و توسط آمبولانس برای انتقال با بالگرد به پد بالگرد هندودر منتقل شدن که بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی برای امدادرسانی به  این سه مصدوم حادثه ترافیکی برای دومین بار به پرواز درآمد.

وی یادآور شد: این ماموریت در ساعت 10:29 صورت گرفت و مصدومان که یک خانم ۳۵ ساله که دچار ترومای متعدد و دو کودک 5 و 9 ساله بودند، به بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک منتقل شدند.

گفتنی است لازم به ذکر است پد فرود بالگرد اورژانس هوایی شهرستان هندودر به همت خیرین این شهرستان بصورت خیریه ساخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار