تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
در اقدامی جالب کارگروه رفع موانع تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق شعار سال، دل به ساحل دریای مشکلات کارآفرینان و صنعتگران زده‌اند و جلسات خود در زمینه رفع موانع تولید را در واحد‌های تولیدی و صنعتی دارای مشکل برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۷ 10 May 2021

کارگروه رفع موانع تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق شعار سال، دل به ساحل دریای مشکلات کارآفرینان و صنعتگران زده‌اند و جلسات خود در زمینه رفع موانع تولید را در واحد‌های تولیدی و صنعتی دارای مشکل برگزار می‌کنند.
در جدیدترین مورد روز گذشته این کارگروه به ریاست حشمت‌اللله صمیمی‌دوست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در شهرک صنعتی شماره سه یاسوج و در یک مجتمع بزرگ تولیدی برگزار شد ، تا مسئولان از نزدیک این مشکلات را بشنوند و درک کنند.
یکی از واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد در زمینی به مساحت دو هکتار در شهرک صنعتی شماره سه یاسوج، کمتر از یکسال از گذاشتن اولین آجر بنا توانسته هم‌اکنون به نقطه تولید و راه‌اندازی فاز اول مجتمع دست پیدا کند.

خانم قره قانی مدیر عامل این واحد تولیدی با اشاره به اینکه فعالیت مجموعه در دو بخش تولید مواد آرایشی و بهداشتی، شوینده و عصاره و اسانس گیاهان دارویی می‌باشد، ادامه داد : فاز اول کارخانه که مربوط به تولید مواد شوینده بوده در حال فعالیت است و فازهای بعدی نیز با تکمیل تجهیزات به چرخه تولید ورود می‌کنند.
این فعال اقتصادی از مشکلات سد راه این مجتمع را کمبود آب و حمایت‌های مالی لازم دانست و گفت: این مجتمع تولیدی برای فعالیت روزانه نیازمند قریب به 60 هزار لیتر است و برای توسعه شرکت و رسیدن به نقطه مطلوب، تولید انبوه و حتی صادرات نیازمند همکاری در پرداخت تسهیلات بانکی هستیم.
فیلم /توضیحات خانم قره قانی 
سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه رفع موانع تولید که در محل شرکت فرآوران طبیعت کیان برگزار شد، گفت: این کارخانه توان تولید محصولات با کیفیت داخلی را دارد.
وی افزود: سرعت پیشرفت کارخانه بسیار مناسب بوده و امیدواریم با تکیه بر دانش علمی مدیریت کارخانه این مجتمع تولیدی، به نقطه مطلوب برسد.
صمیمی‌دوست گفت: این کارخانه توان اشتغال‌زایی تا بیش از صد نفر را به صورت مستقیم دارد و مشکل آب مصرفی این کارخانه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی رفع می‌شود.
وی در ادامه به تسهیلات مورد نیاز این کارخانه گریزی زد و گفت: مقرر شد با همکاری دو بانک ملت و صنعت معدن 20 میلیارد تومان تسهیلات به این واحد تولیدی پرداخت می‌شود.
صمیمی‌دوست با اشاره به شعار سال گفت: کارگروه رفع موانع تولید استان قصد دارد، جلسات خود را در واحد‌های تولیدی اعم از فعال و راکد برگزار کند.
فیلم / بازدید ، بررسی مشکلات و تشکیل کارگروه رفع موانع تولید به صورت میدانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار