کد خبر: ۹۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹ 16 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از تسنیم،فرماندار گچساران گفت: امسال تاکنون ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در این شهرستان پرداخت شده است.

عبدالرحیم رحیمی در جلسه کارگروه اشتغال پیرامون بررسی مشکلات کارآفرینان این شهرستان، اظهار داشت: بیکاری یکی از مشکلات اساسی در سطح شهرستان گچساران است.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای برطرف شدن معضل بیکاری در گچساران امری بسیار مهم و ضروری است، گفت: ضروری بوده که کارآفرینان در این شهرستان حمایت و پشتیبانی شوند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: اکنون برنامه‌های در زمینه ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان در شهرستان با کمک صندوق کارآفرینی امید در دست اجرا است.

رحیمی خاطرنشان کرد: امسال پرداخت 35 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان در گچساران توسط صندوق کارآفرینی امید به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان تسهیلات اشتغال‌زایی امسال به 260 نفر پرداخت می‌شود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 20 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان پرداخت شده است.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: 15 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی مصوب شده دیگر در این شهرستان در دست اقدام بوده و تا پایان امسال پرداخت می‌‌شود.

رحیمی افزود: تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده به متقاضیان در زمینه‌های کارآفرینی، پشتیبانی و تعاونی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار