رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تمامی ناوگان های اورژانس در حالت آماده باش قرار دارند.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴ 13 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر پریا بهرامی افزود: ۴۰ پایگاه اورژانس در سطح استان برای خدمات رسانی و انتقال مصدومین احتمالی به مراکز درمانی در حالت آماده باش قرار دارند.
وی یادآورشد: از مجموع ۴۰ پایگاه، ۲۳ پایگاه اورژانس شهری و ۱۷ پایگاه اورژانس جاده ای هستند که همگی برای ارایه خدمت در چهارشنبه آخر سال و پس از آن عید نوروز آماده اند.
وی افزود: از ۵۰ دستگاه آمبولانس موجود در استان، ۴۰ آمبولانس در پایگاه ها مستقر و ۱۰ دستگاه مابقی نیز در حالت پشتیبانی هستند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به منظور ارایه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مصدومین احتمالی و مردم، جلسات متعددی با هلال احمر، آتش نشانی و نیروی انتظامی و غیره برگزار و تفاهمنامه ای در همین زمینه تدوین و به امضا رسیده است.
دکتر بهرامی با اشاره به وقوع اتفاقات و انفجارات ناشی از انبار کردن مواد منفجره و محترقه در اسفندماه هر سال و مصدومیت هایی برای افراد از قبیل سوختگی های سطحی و عمیق، افزود: در سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا شاهد کاهش چشمگیری در این زمینه بودیم که امیدواریم امسال نیز با رعایت مردم و کمترین اتفاق به استقبال سال جدید برویم.
وی با تاکید بر اینکه چهارشنبه سوری را به چهار شنبه سوزی تبدیل نکنیم، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان های مربوطه تعدادی آمبولانس در مناطق پر ازدحام و میادین اصلی شهر مستقر می شوند تا در صورت لزوم در کوتاه ترین زمان ارایه خدمت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار