معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:
کاهش هزینه های تحصیلی دانشجویان و ایجاد فرصت های مناسب ادامه تحصیل و اعتلای سطح علمی آنان از برنامه های مسوولان این دانشگاه است که کانون خیرین نیز در این رابطه فعالیت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ 02 March 2015
 معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: کانون خیرین این دانشگاه با هدف کمک به دانشجویان کم بضاعت راه اندازی شده است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، حجت الاسلام و المسلمین سید علی میرابراهیمی در اولین جلسه کانون خیرین این دانشگاه در رشت افزود: کاهش هزینه های تحصیلی دانشجویان و ایجاد فرصت های مناسب ادامه تحصیل و اعتلای سطح علمی آنان از برنامه های مسوولان این دانشگاه است که کانون خیرین نیز در این رابطه فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش خیرین در کارهای خیر و عام المنفعه از جمله کمک به دانشجویان بی بضاعت اظهار کرد: خیرین در استان گیلان همواره در کارهای نیک و خداپسندانه پیشقدم هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت های خوبی داشته که این پیشرفت را مدیون حمایت های بی دریغ مردمی است.

وی یادآور شد: حمایت و پشتیبانی مردم از دانشگاه آزاد اسلامی موجب شد تا این دانشگاه مردمی بتواند پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و به عنوان یک مرکز علمی بزرگ در دنیا شناخته شود.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تصریح کرد: اقدامات ارزشمند و خداپسندانه خیران و مشارکت آنان در توسعه علمی آموزش عالی در کشور و استان نقش موثری داشته است. 

وی یادآورد شد: سوق دادن سرمایه های خیرین برای توسعه تحصیلات تکمیلی بایستی مورد توجه قرار گیرد.

در پایان خیران حاضر در جلسه ضمن بیان نظرات و پیشنهادات خود خواستار تنظیم اساسنامه تشکیل این کانون در استان گیلان شدند. 

بیش از 42 هزار دانشجو در مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار