شایعه ای در فضای مجازی از استعفای دکتر نیکبخت از ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان دست به دست شده است در حالی که تاکنون تاییدی در این خصوص از طرف مسئولان مطرح نشده است .
کد خبر: ۹۴۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹ 14 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شایعه ای در فضای مجازی از استعفای دکتر نیکبخت از ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان دست به دست شده است در حالی که تاکنون تاییدی در این خصوص از طرف مسئولان مطرح نشده است .

اما لحظاتی پیش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به گونه ای استعفای «محمد رضا نیکبخت» رئیس این دانشگاه را تکذیب کرد که در ادامه توضیحات خود بر شبهات می افزاید!

عبدالرضا شهبازی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفت و گو با خبرنگار مهر در رابطه با برخی خبرها در فضای مجازی در رابطه با استعفای «محمدرضا نیکبخت» رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: ایشان اصلاً استعفا نداده اند و هیچ خبری هم از رفتن ایشان نیست، اگر هم باشد از طریق روابط عمومی دانشگاه و اطلاعیه اعلام می‌کنیم که دانشگاه جابجایی دارد یا ندارد.

وی، ادامه داد: اصلاً رفتن ایشان را تکذیب می‌کنیم.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه این موضوع را کلاً تکذیب می‌کنیم، افزود: هر امکانی وجود دارد، نمی‌شود که امکان و احتمال‌ها را ما در نظر بگیریم، تا این لحظه که این موضوع مطرح شده، ما این شایعه را تکذیب می‌کنیم و دکتر استعفا نداده است.

شهبازی، بیان داشت: ایشان فعلاً با قوت کار خود را ادامه خواهند داد.

وی، افزود: اگر قرار بر رفتن رئیس دانشگاه باشد، خود دانشگاه اطلاعیه می‌دهد و از طریق مراجع رسمی و قانونی دانشگاه، که مسئولان دانشگاه هستند، موضوع اعلام می‌شود.

دکتر نیکبخت که به صراحت لهجه و بیان بی پرده مواضع معروف است بارها انتقادات صریحی را مطرح کرده است . خصوصا در دوران شیوع کرونا به بیان مواضع صریح خود که گاها نشان دهنده نارضایتی از وضع موجود بوده است ، پرداخته است .

یکی از انتقادات دکتر نیکبخت در دوران شیوع کرونا را در کلیپ زیر ببینید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار