رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران:
رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران با اشاره به اقداماتی که در استان سمنان در بحث بهره‌وری انجام‌شده است، گفت: بهره‌وری در استان‌ها را نمی‌توان معطل برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی کرد.
کد خبر: ۹۲۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ 16 December 2020

بهره‌وری دراستان‌ها رانمی‌توان معطل برنامه‌ دستگاه‌های اجرایی کرد

 

به گزارش تابناک سمنان فاطمه پهلوانی ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه موضوع بهره‌وری در بخش استانی از اواسط سال گذشته در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: امر بهره‌وری در استان‌ها را نمی‌توان معطل برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی کرد و باید مجموعه اجرایی کشور با پویایی برای تحقق اجرای برنامه‌ها در قالب بهره‌وری گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح مبتنی بر برنامه ششم توسعه است، خاطرنشان کرد: در استان سمنان اقداماتی در بحث بهره‌وری انجام‌شده که باید این روند کارشناسی‌تر ادامه یابد.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران بابیان اینکه استان‌ها خط مقدم اجرای طرح‌های بهره‌وری هستند، افزود: در کنار توجه به نظارت به‌صورت کشوری، استان‌ها هم باید در ارتباط با این موضوع در تلاش باشند.

پهلوانی با تأکید بر اینکه بهره‌وری مسئله‌ای اقتصادی نیست بلکه در اجرای این طرح مسائل اجتماعی، فرهنگی و … هم لحاظ شده است، تصریح کرد: هدف اصلی در اجرای بهره‌وری در ساختار اداری کشور، افزایش پویایی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و تحقق برنامه‌های کلان کشور است.

وی گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی کشور پویا شوند، کیفیت کار بخش خصوصی هم افزایش می‌یابد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار