مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای انسداد مبادی بی‌سوادی در استان بوشهر کارگروه‌های تخصصی در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲ 10 September 2015
 ناصر کرمی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر، با اشاره به اینکه بدهی مدارس استان بوشهر به شرکت توزیع نیروی برق سبب بروز مشکلاتی شده اظهار داشت: مطالبات شرکت توزیع نیروی برق از آموزش و پرورش مربوط به سال‌های قبل سبب قطعی برق مدارس می‌شود که باید دراین حوزه راهکار لازم ارائه شود.

وی، با اشاره به تشکیل پروژه مهر برای بازگشایی مدارس گفت: برای پروژه مهر کارگروه‌هایی باعنوان همدلی و هم‌زبانی تشکیل شده که برنامه‌ریزی‌های مهمی دراین حوزه انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به حمایت از دانش‌آموزان نیازمند افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده برای افراد نیازمند و بی‌بضاعت بسته‌های حمایتی درنظر گرفته شده است که درطول سال تحصیلی توزیع می‌شود.

کرمی، با اشاره به نیازمندی‌های مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده حدود 16 هزار نیمکت برای مدارس ابتدایی و متوسطه نیاز است.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 620 کلاس درس استان بوشهر نیازمند تجهیزات خنک کننده هستند بیان کرد: برای تامین نیازمندی‌های مدارس به 65 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تاکنون 30 میلیارد ریال آن تامین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، با اشاره به اینکه امسال 189 هزار و 100 دانش‌آموز استان بوشهر راهی مدارس می‌شوند بیان کرد: این دانش‌آموزان در 8هزار و 700 کلاس درس در 2هزار و 100 مدرسه تحصیل می‌کنند.

کرمی با اشاره به اجرای طرح تحصیل دانش‌آموزان اتباع بیگانه دراستان بوشهر گفت: استان بوشهر دارای 3 هزار دانش‌آموز اتباع بیگانه دارد که مدارک 970 نفرشان ناقص است که بر اساس برنامه‌های تدوین شده این افراد امسال در مدارس استان بوشهر تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به طرح انسداد بی‌سوادی در استان بوشهر افزود:  با برنامه‌ریزی انجام شده تمام افراد لازم التعلیم استان بوشهر تحت پوشش آموزش قرار می‌گیرند که امسال این مهم با برنامه‌ریزی بیشتری توسعه می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: برای انسداد مبادی بی‌سوادی در استان بوشهر کارگروه‌های تخصصی در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار