کد خبر: ۹۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸ 06 September 2015

آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور استان البرز روز شنبه در سالن جواد الائمه مرکز کرج با حضور حجت الله ملا صالحی معاون امنیتی،سیاسی و اجتماعی استانداری البرز، نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، معاونین، مدیران و کارکنان ستادی، روسا و کارکنان مراکز دانشگاهی پیام نور البرز برگزار شد.

به گزارش ایرنا از دانشگاه پیام نور مرکز البرز، در این آیین محمد علی کریمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان البرز معرفی و از زحمات محمد علی قره از بدو تاسیس دانشگاه پیام نور مرکز البرز تا کنون تقدیر به عمل آمد. کریمی پیش از این معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور بود.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در این آیین، از اهمیت مدیریت بر این دانشگاه که یکی از بزرگترین مراکز دانشگاهی کشور را در خود جای داده است، سخن گفت.

میرزا حسن حسینی از کریمی و قره به عنوان سرمایه های دانشگاه پیام نور یاد کرد و ضمن برشمردن توانمندی های هر دو مدیر، خبر انتصاب قره را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور قم اعلام و دانشگاه پیام نور را به عنوان دانشگاهی با ظرفیت های بالا جهت ارتقا کیفیت آموزش معرفی کرد.

در ادامه این آیین، هر یک از روسای مراکز ضمن تقدیر از زحمات پنجاه و پنج ماهه قره رییس پیشین دانشگاه پیام نور مرکز البرز، حضور کریمی را به عنوان سکاندار جدید این دانشگاه تبریک گفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار