مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اقبال ۷۰ درصدی دانش‌آموزان استان به شرکت در کلاس‌های درس حضوری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 08 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،مجید یزدان‌پناه  اظهار کرد: برآوردها نشان می‌دهد 70 درصد دانش‌آموزان استان با احتساب مدارس روستایی و عشایری که به دلیل تعداد کم دانش‌آموزان کلاس هایشان به صورت حضوری برگزار می‌شود، اقبال به حضور در کلاس‌های درس و آموزش حضوری داشته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه مبنای آموزش و پرورش بر حضور دانش آموزان در مدارس است، گفت: اگرچه هیچ چیزی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد، اما هیچ اجباری هم به حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست و اگر خانواده‌ای آموزش غیرحضوری را برای فرزندش صلاح بداند، می‌تواند از روش های آموزش غیرحضوری مثل شبکه شاد، خودآموزها، آموزش های تلویزیونی و... فرایند تحصیل فرزندش را ادامه دهد.

یزدان‌پناه تاکید کرد: همه مدارس باز هستند، اما تصمیم گیری در مورد حضور دانش‌آموزان در مدارس به اختیار والدین آنها است و هیچ مدیری حق ندارد دانش‌آموزان را مجبور به حضور در مدرسه کند.

وی ادامه داد: دانش آموزانی هم که تاکنون در کلاس های حضوری مدارس شرکت نکرده‌اند، هر زمانی که تصمیم به حضور در مدارس بگیرند، مدارس استان پذیرای آنها خواهند بود.

یزدان‌پناه سپس اشاره ای هم به میزان حضور دانش آموزان در شبکه آموزش دانش‌آموزی(شاد) داشت و افزود: هم اکنون 75 درصد مجموع دانش‌آموزان استان شبکه شاد را به‌روزرسانی کرده‌اند و امیدواریم به زودی همه 88 درصد دانش‌آموز استان که در پایان سال تحصیلی گذشته در شبکه شاد حضور داشتند، موفق به به‌روزرسانی شبکه شاد شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اعزام 40 گروه به مدارس مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان برای ارزیابی وضعیت مدارس از حیث رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز گذشته(17 شهریور)، گفت: نتایج ارزیابی‌ها نشان می دهد عموم مدارس استان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی گفت: امروز هم 24 گروه در مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان برای بررسی وضعیت حضور دانش آموزان در مدارس اعزام شده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار