علی اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان در حاشیه بازدید از پروژه های آبخیزداری شهرستان دامغان  گفت: سال گذشته و برای اجرای طرح‌های آبخیزداری شهرستان رقمی معادل ۹میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی صندوق توسعه اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۹۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ 06 September 2020

طرح‌های آبخیزداری دامغان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار ملی گرفت

به گزارش تابناک سمنان: علی اصغر مجد در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه برای اجرای طرح‌های آبخیزداری شهرستان دامغان طی سال گذشته و امسال بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافت، بیان داشت: تلاش مدیریت عالی دولت در شهرستان بر این بوده که با بهره‌گیری از اعتبارات ملی و جذب آن طرح‌های آبخیزداری با جدیت و قدرت دنبال شود که اجرای این طرح‌ها هرگز متوقف نمی‌شود.
مجد با بیان اینکه اجرای طرح‌های آبخیزداری به عنوان راهی برای توسعه پایدارشهرستان دامغان است، تاکید کرد: طرح‌های آبخیزداری نه تنها به حفظ و احیا منابع طبیعی و توسعه فضای سبز، بلکه به توانمند شدن جوامع محلی روستایی و مشارکت در پیشرفت ، آبادانی روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته نیز کمک می‌کند.
فرماندار شهرستان دامغان گفت: با تقویت مشارکت مردم در اجرای طرح‌های آبخیزداری می‌توان سرمایه گذاری مردم و کشاورزان را افزایش داد که این موضوع در شهرستان نیز با مشارکت مردم به ویژه کشاورزان به خوبی اجرا و موفقیت‌هایی نیز کسب شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار