کد خبر: ۸۹۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ 04 September 2020

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید میدانی خود از استان خوزستان، بلافاصله پس از ورود به اهواز به منطقه محروم حصیرآباد این شهرستان رفت و از آنجا دیدن کرد.

 محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در ادامه بازدید میدانی خود از استان خوزستان، بلافاصله پس از ورود به اهواز به منطقه محروم حصیر آباد این شهرستان رفت و از آنجا دیدن و درباره مشکلات مردم با آنها گفت‌وگو کرد.

وی در جمع مردم اظهار کرد: امروز بنده نماینده حصیرآباد هستم. ما مدیون خوزستان هستیم. وقتی به اهواز آمدم پا روی زمین نگذاشتم تا به حصیرآباد بیایم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تکلیف شرعی، انقلابی و انسانی ما در مجلس، کار درست کردن برای مردم با اولویت محرومان است و مردم می‌بینند که منابع هست ولی وضعیت آن‌ها این‌گونه است.

قالیباف با تاکید بر اینکه باید کاری کنیم که در قیامت شرمنده نشویم، تصریح کرد: به حضرت آقا گفتم که ما به خط می‌زنیم و به اقصی‌نقاط کشور می‌رویم تا نظارت میدانی کنیم.

در ادامه این دیدار سید عماد موسوی، امام جماعت مسجد حصیرآباد بیان کرد: خون ما از این بچه‌ها رنگین‌تر نیست؛ باید در قیامت پاسخ‌گو باشیم. خانه‌های مردم در معرض خراب شدن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار