کد خبر: ۸۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 05 September 2015

طی آئینی دکتر محمد علی کریمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان البرز معرفی شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز،آئین تودیع و معارفه روسای جدید و سابق دانشگاه پیام نور استان البرز امروز (14شهریور)،در سالن جواد الائمه پیام نور مرکز کرج با حضور دکتر ملا صالحی،معاون امنیتی،سیاسی و اجتماعی استانداری البرز، نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها استان، معاونین، مدیران و کارکنان ستادی، روسا و کارکنان مراکز دانشگاهی پیام نور البرز برگزار شد.

در این مراسم آقای دکتر محمد علی کریمی به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان البرز معرفی شد و از زحمات آقای دکتر محمد علی قره تقدیر بعمل آمد. دکتر کریمی پیش از این معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور بود.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نوردر این مراسم، از اهمیت مدیریت بر این دانشگاه که یکی از بزرگترین مراکز دانشگاهی کشور را در خود جای داده است سخن گفت.

دکتر میرزا حسن حسینی از دکتر کریمی و دکتر قره به عنوان سرمایه‌های دانشگاه پیام نور یاد کرد و ضمن برشمردن توانمندیهای هر دو مدیر، خبر انتصاب دکتر قره را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور قم اعلام و دانشگاه پیام نور را به عنوان دانشگاهی با پتانسیلهای بالا جهت ارتقا کیفیت آموزش معرفی کرد.

در ادامه مراسم هر یک از روسای مراکز ضمن تقدیر از زحمات پنجاه و پنج ماه خدمت دکتر قره در این استان،حضور دکتر کریمی را به عنوان سکاندار جدید این دانشگاه ارج نهادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار