فرمانده انتظامی فارس از آمادگی کامل پلیس استان فارس برای تأمین نظم و امنیت عزاداران حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 23 August 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در حاشیه مراسم عزاداری کارکنان انتظامی استان فارس در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز اظهار کرد: پلیس استان فارس آمادگی کامل برای برقراری فضایی امن برای عزاداران امام حسین (ع) را دارد.

او تصریح کرد: در محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، پلیس در قالب گشت‌های انتظامی، خودرویی، موتوری، پیاده و گشت‌های نامحسوس ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، آماده خدمت رسانی و برقراری نظم و امنیت عزاداران حسینی است.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی پلیس، ایجاد نظم و امنیت است، ادامه داد: امنیت در همه ابعاد با مشارکت مردم فراهم می‌شود و همکاری‌های مردم با مأموران نیروی انتظامی نقش پر رنگی در امنیت جامعه دارد.

سردار حبیبی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در این ایام، بلافاصله موارد را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

او گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، هر صبح در محوطه‌های باز نیروی انتظامی و با رعایت کامل اصول بهداشتی، عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفایش بوسیله کارکنان انتظامی استان فارس برگزار می‌شود.

برچسب ها: عزاداری ، ماه محرم ، محرم 99
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار