رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی، انتصاب مدیر غیر بومی وضعیف در شرکت شهرکهای صنعتی استان را خیانت به مردم دانست.
کد خبر: ۸۸۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 19 August 2020


دکتر علی اکبر کریمی در گفتگو با تابناک مرکزی با اشاره به اینکه با وجود استعدادها وتوانمندی ونیروهای توانمند،فردی غیربومی که فاقد تجارب لازم است را انتخاب کنیم،به مردم خیانت کرده ایم.
وی یادآورشد: متاسفانه انتصاب فردی غیر بومی در سمت مدیر عاملی شرکت شهرک های صنعتی استان که با تایید استاندار و همچنین تصمیم معاونت وزیر صمت و رئیس سازمان شهرک های صنعتی کشور اتخاذ شده است.
وی با اشاره به پیگیری های زیادی که در روزهای اخیر صورت گرفته بود که از ظرفیت‌های بومی شرکت شهرک های صنعتی استان استفاده شود افزود: متاسفانه یک عزمی وجود دارد که نیروها و استعدادهای بومی استان نادیده گرفته شوند و این گونه رفتارها بدون شکً خسران محض برای استان است.
دکتر کریمی با بیان اینکه اولین کسی که باید چنین دغدغه‌ای داشته باشد، مدیریت ارشد استان است گفت: وقتی که مدیریت ارشد استان علیرغم وجود مدیران شایسته و نیرو های خوب در یک مجموعه سازمانی چنین تصمیم را می گیرد و این اقدامی را انجام می‌دهد این مسئله را نشان می‌دهد که آقایان هیچ علاقه‌ای به استفاده از توانمندی های انسانی و مدیریتی در استان ندارند و شعارهایی که مطرح می کنند با واقعیت تطبیق ندارد.
وی با بیان اینکه در شرکت شهرکهای صنعتی استان نیروهای خوبی در سمت مدیریتی و معاونین وجود دارد یادآورشد: در شرکت شهرکهاحتی کارشناسان و نیروهای با تحصیلات مرتبط و تجارب ارزنده وجود دارد اما متاسفانه فردی را انتخاب کردند که سوابق کاری و اجرایی آن در حوزه حسابرسی شرکت شهرک های کشور بوده و فاقد هرگونه سابقه اجرایی در حوزه تخصصی شرکت شهرکها است و این انتصاب به هیچ عنوان مورد تایید مجمع نمایندگان استان نیست و بدون شک مجمع نمایندگان استان مراتب اعتراض خود را به وزارت صمت اعلام می کند.
وی با اشاره به مخالفت وزارت صمت با این اقدام اظهارداشت: این مبحث را با وزارت صمت داشته‌ایم، متاسفانه با توجه به تایید و تاکید استاندار مرکزی چنین اقدامی انجام شده و بدون شک
ً مجمع نمایندگان استان مراتب اعتراض خود را به وزارت کشور اعلام می کند.
دکتر کریمی افزود: به نظر می رسد استاندار مرکزی در دوره پایانی فعالیت خود می‌خواهد استان را در شرایطی قرار دهند که نیروهای شایسته و ارزشمند در استان مدیریت نداشته باشد و افراد ضعیف و ناشناخته غیر بومی که با ظرفیت‌های استان آشنا نیستند را در مصادیق امور بگماریم که این مهم نه تنها خدمتی به استان نیست بلکه خیانت است.
وی با بیان اینکه یکی از وظیفه اصلی مدیریت ارشد استان کادرسازی برای آینده استان است ادامه داد: اینکه با وجود استعدادهای و نیروهای توانمند خوب یک آدم غیربومی را که شایستگی های و تجارب لازم را هم ندارد، انتخاب کنیم به نظر ما یک خیانت است و این مطالب را پیگیری خواهیم کرد تا تکلیف این نوع رفتار ها در آینده استان روشن شود و این موضوع به سرانجام برسد.
دکتر کریمی گفت: مجمع نمایندگان استان در روزهای اخیر با امضاء تمام اعضا در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی تاکید کرد علاوه بر پایان دادن سریع به بلاتکلیفی شرکت شهرک های صنعتی که حدود دو ماه است در بلاتکلیفی قرار دارد،از مدیران توانمند و پاکدست و شایسته شرکت استفاده شود که این تذکر وتاکید مجمع مورد توجه قرار نگرفته است و این نامه را برای اطلاع مردم در رسانه‌ها منتشر خواهیم کرد.
دکتر کریمی یادآورشد: پیگیری های خود را تا حصول نتیجه و رفع چنین رفتارهای ناشایستی انجام خواهیم داد تا از این به بعد شاهد این رفتارهااز سوی هر وزارتخانه و استاندار در انتصاب مدیران غیر بومی به ویژه افراد فاقد صلاحیت در استان نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار