رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا با ناکامی فروتن گل آرا بوکسور کرمانشاهی تیم ملی و حذف وی از این مسابقات همراه بود.
کد خبر: ۸۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 03 September 2015
حسین فشی اظهار کرد: گل آرا بوکسور خوب کرمانشاهی که به عنوان نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافته بود با کسب دو پیروزی و یک شکست نتوانست به مدال دست یابد.

وی افزود: گل آرا در نخستین دیدار خود برابر حریفی از بوتان قرار گرفت و توانست وی را ناک اوت کرده و با اقتدار راهی مرحله بعد شود تا در این مرحله با ورزشکاری از سریلانکا مصاف دهد.

فشی یادآور شد: بوکسور کرمانشاهی در دومین مسابقه خود نیز توانست از پس این حریف برآمده و راهی مرحله یک چهارم نهایی و جمع هشت بوکسور برتر شود.

رئیس هیات بوکس کرمانشاه خاطرنشان کرد: گل آرا در این مرحله با ورزشکاری از کشور ازبکستان روبرو شد و با وجود اینکه چهره قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود در نهایت با تصمیم داوران مغلوب و از گردونه مسابقات خارج شد.
وی خاطرنشان کرد: هنوز به درستی علت شکست گل آرا مقابل حریف ازبکی مشخص نیست اما معتقدم با توجه به آمادگی خوبی که داشت اگر با تمرکز بیشتری به مصاف با حریف می رفت به طور قطع می توانست پیروز این میدان باشد و مدال کسب کند.

فشی خاطرنشان کرد: گل آرا بدون شک جزو بهترین بوکسورهای ایران است و به تازگی نیز ضمن کسب مدال طلای رقابتهای قهرمانی جام بوکس تریبل اسلواکی، عنوان برترین و فنی ترین ورزشکار این مسابقات را نیز کسب کرد.

رقابتهای بوکس قهرمانی بزرگسالان آسیا با حضور 213 بوکسور از 22 کشور به میزبانی بانکوک تایلند در حال برگزاری است و طبق قوانین فدراسیون بین المللی بوکس، هفت نفر برتر هر وزن جواز حضور در پیکارهای جهانی قطر را کسب می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار