کد خبر: ۸۷۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ 22 July 2020
امام جمعه دهدشت گفت: قوه قضائیه با بکار گماردن و بکار گرفتن جوانان انقلابی جلوی فساد را بگیرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا ، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در آیین تکریم و تجلیل خدمات ۱۰ساله رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه از دستگاه قضایی به عنوان خط مقدم مبارزه با فساد و ناامید کننده دشمنان نظام جمهوری اسلامی نام برد و اظهار کرد: سالیان سال برای تحریم این دستگاه تلاش شد اما این دستگاه همچنان یکی از موفق ترین دستگاههای نظام اسلامی بوده است.
وی تصریح کرد: دشمن تصور میکند با جنگ روانی میتواند روند مقابله با فساد را بگیرد اما عزم جزم حوزه قضایی در جهت مبارزه با فساد این تصور دشمن را خنثی میکند.
امام جمعه دهدشت، فساد را مسئله ای نگران کنندع عنوان و بیان کرد: دستگاه قضا با بکار گماردن جوانان صالح، سالم، توانمند و انقلابی میدان را برای آنها باز کند.
وحدانی فر خاطرنشان کرد: کسانی که برای اعدام‌های اخیر دل می سوزانند چگونه آنهایی را که به جرم سیاه پوست بودن زانو بر گلویشان می گذارند، دم و بازدن و صدایی بیرون نیامد اما اگر گربه ای در نظام جمهوری اسلامی زیر ماشین رود این همه سر و صدا می‌ کنند؟.
وی افزود: به واسطه رویش‌های انقلاب منافع دشمن به خطر افتاده، اما با اقدامات خوب قوه قضاییه تمام نقشه های دشمن نقش برآب خواهد شد.
به گزارش ایسنا، وحدانی‌فر مسئولیت گرفتن در نظام جمهوری اسلامی را مدال و سند افتخار دانست و تصریح کرد: مسئولیت همراه با خدمت صادقانه به منزله ثانیه به ثانیه عبادت است.
وی جابجایی مدیریتی را امری طبیعی عنوان و بیان کرد: تلاش ما باید این باشد که رضایت خالق را جذب کنیم. اگر امروز شما مسئول هستید به برکت نظام جمهوری اسلامی است و همه باید برای حفظ نظام تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار