مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 35 واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد با مشارکت و همکاری سپاه فتح استان در شهرستان لنده به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷ 11 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مراسم نمادین بهره داری از دو واحد مسکن مددجویی احداثی به نمایندگی از 35 واحد، با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد استان و تعدادی از مسئولان شهرستانی برگزار شد. 
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: ۳۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بااعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان باهمت سپاه پاسداران، در روستا‌های دو بخش مرکزی و موگرمون لنده به بهره‌برداری رسید.
وی از احداث بیش از ۶۴۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان با همکاری سپاه فتح در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌هایی مشترک این نهاد با سپاه پاسداران، احداث مسکن محرومان بوده که از سال ۹۷ در شهرستان‌های استان آغازشده و تاکنون بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی به مددجویان این نهاد تحویل داده‌شده است.
سردار حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم با اشاره به بهره‌برداری از 35 مسکن مددجویی در شهرستان لنده، گفت:  عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۷۰ منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد در روستا‌های شهرستان لنده هم با حضور مسئولان شهرستان کلنگ زنی شد.
شایسته ذکر است در این مراسم، به 10 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد لنده با همکاری مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها کمک‌هزینه جهیزیه اهداء شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار