کد خبر: ۸۷۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 11 July 2020
استاندار کهگیلبویه و بویراحمد از یک مراسم عروسی در کشور خبر داد که کرونا 200 نفر را مبتلا کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس : امروز نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که استاندار به صورت ویدئو کنفرانس به همراه برخی استان‌های دیگر گزارش خود را به ستاد ملی کرونا اعلام کردند.
پس از این نشست ویدئو کنفرانس نوبت به نشست ستاد کرونای استانی رسید که برخی مسوولان از جمله رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین رئیس بیمارستان دکتر جلیل یاسوج همان جایی که بیشتر بیماران کرونایی استان بستری هستند گزارش خود را ارائه کردند.
حسین کلانتری استاندار در این نشست با بیان اینکه با گزارش‌های ارائه شده وارد فاز جدیدی از شیوع بیماری در استان شده‌ایم از مردم استان خواست تا رعایت بیشتری کنند چرا که اوضاع طبق گزارش‌ها اصلا خوب نیست.
استاندار گفت: مردم باید رعایت کنند تا وقتی که مشکلات زیاد شد نگویند دانشگاه علوم پزشکی کجاست و چه می‌کند بلکه باید خودشان قبل از این که کار به بیمارستان و بستری و مشکلات بعدی بکشد پیشگیری کنند.
وی گفت: امروز گزارش‌هایی از سایر نقاط کشور دریافت کردیم مبنی بر این که مردم رعایت نکرده بودند و در یک مراس عروسی 200 نفر مبتلا شده بودند و کار عروس و داماد و برخی دیگر از مدعوان عروسی به بیمارستان و بستری کشیده شده و در این بین مادر عروس هم جان خود را بر اثر بیماری کرونا از دست داده است.
استاندار در این نشست به خانواده‌ها هشدار داد که مراقب باشند چرا که از بین این تعداد 31 نفر فوتی کرونایی در استان 27 نفر آن‌ها مشکل زمینه‌ای داشته‌ا‌ند و از افراد مسن هم بوده‌ا‌ند لذا مراقب بزرگسالان در خانواده‌ها باشند.
به گزارش فارس در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس بیمارستان دکتر جلیل گزارش‌هایی ارائه کردند که نشان از وضعیت بد استان داشت و با این وضعیتی که پیش می‌رویم به دلیل کمبود امکانات و مشکلات زیرساختی در صورت عدم رعایت مردم به سوی فاجعه پیش خواهیم رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار