جسارتاِ عرض می کنم که جوابیه ی داده شده علاوه بر اینکه مختصات لازم را نداشت به مسائلی نظیر بیان روند جزئیات، شرح ماوقع و شرح آتیه پرداخت که نه تنها نیازی به بیانش نبود بلکه باعث پیچش موضوع نیز گردید.
کد خبر: ۸۷۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷ 07 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رهی ، فعال فرهنگی و رسانه ای در یادداشتی انتقادی به  بیانیه دفتر ارتباطات مردمی کهگیلویه بزرگ در خصوص اعتبارنامه آقای تاجگردون (اینجا) واکنش نشان داد.
متن یادداشت :
به نام خدا
ابتدائاً نفس دادن جوابیه را به فال نیک می گیریم و توجه و پاسخ دفتر ارتباطات مردمی نماینده محترم کهگیلویه به رخدادها، سوالات و ابهاماتی که بعضاً از سوی مردم و رسانه ها مطرح می شوند جای تقدیر و امیدواری است لذا در همین رابطه نکاتی را معروض می دارم امید است به دید مثبت به آن نگریسته شود و مؤثر واقع گردد.
بی شک، این یک اصل و باور پذیرفته شده است که عنوان جوابیه و توضیح از سوی روابط عمومی و دفتر هر نهاد و سازمان در جهت روشن شدن زوایا و ابهامات مطروحه و حتی نهفته در موضوع مورد سوال است و جوابیه قاعدتاً می بایست صریح، سلیس، شفاف، بدون حاشیه و با پرهیز از کلی گویی و اطاله در جهت اقناع اذهان و تنویر افکار ارائه گرد تا جای ابهام دیگری باقی نماند.
جسارتاِ عرض می کنم که جوابیه ی داده شده علاوه بر اینکه مختصات لازم را نداشت به مسائلی نظیر بیان روند جزئیات، شرح ماوقع و شرح آتیه پرداخت که نه تنها نیازی به بیانش نبود بلکه باعث پیچش موضوع نیز گردید.
دفتر ارتباطات مردمی در نتیجه گیری پایانی بیان کرده است که نماینده محترم در آینده رأی و نظر خویش را در خصوص اعتبار نامه منتخب مردم گچساران و باشت اعلام خواهد کرد که حالا این رأی و نظر چه باشد؟ باید آینده را به انتظار نشست و این خود تکرار همان سوال روز اول مطرح شده ی پس از شورای اداری کهگیلویه است!!! و صورت مسئله همچنان باقیست.
باید پذیرفت رسانه ها مطابق طبیعت کار خود دنبال سوژه بوده و معمولاً موارد چالش برانگیز را برجسته و انتشار می نمایند و جای گلایه ندارد.
در اولین پاسخگویی عنوان کردن عبارت: [در حرکتی بدور از انصاف ] زیبنده نبود اگرچه توصیه پایانی به رسانه ها از نکات قابل توجه و درخور اهمیت این جوابیه است.
بی شک، برخی ابهامات در خصوص ابتلاء نماینده محترم به بیماری بود که جا داشت آخرین وضعیت جسمانی و دوره ی درمان نماینده محترم مردم در این جوابیه به اطلاع عموم برسد.که ان شاءالله به سلامت باد.
با احترام
سید حسین رهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار