استاندار کهگیلویه وبویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باید منتظر سه رقمی شدن آمار فوت شدگان کرونایی استان باشیم.
کد خبر: ۸۷۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷ 05 July 2020


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در جدیدترین نشست اضطراری ستاد مقابله با کرونا ، اظهار داشت : در صورت مثبت اعلام شدن نتیجه تست هر فرد سریعا گزارش آن به خانواده و محل کار فرد اطلاع داده شود و هرگونه سرپیچی از این موضوع با برخورد قضایی همراه است.
استاندار تاکید کرد : براساس تصمیم ستاد ملی کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی و ادارات الزامی بوده و هر دستگاهی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند ، با برخورد قانونی رو به رو خواهد شد.
 
وی تاکید کرد : دستگاه‌ها به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه نکنند و ارائه خدمات مشروط به رعایت پروتکل‌ های بهداشتی است.
 
کلانتری تصریح کرد: کارمند و نیرویی که در دستگاه‌ ها پروتکل‌ های مقابله با کرونا را رعایت نکرده و از ماسک استفاده نکنند به دادگاه تخلفات اداری معرفی می‌ شوند.
 
استاندار از برخورد با تالارهای متخلف با عدم رعایت پروتکل‌ های بهداشتی خبر داد و گفت : اگر رعایت نشود با عوامل مختلف با معرفی به دستگاه قضائی برخورد می‌ شود.
وی در ادامه گفت: پیشگیری و مقابله با کرونا در استان از خواهش و تمنا گذشته و باید بدون تعارف با افرادی که دستورالعمل ‌ها را رعایت نمی کنند برخورد شود.
نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: زمانی که عده ای جان مردم را به خطر می اندازند ما مسئول حفظ جان مردم هستیم و در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.
برخورد قضایی با صاحبان مجالس عروسی و عزا در کهگیلویه و بویراحمد/ رعایت پروتکل های بهداشتی تنها راهکار جلوگیری از سه رقمی شدن فوت شدگان کرونایی / تالارهای متخلف در استان پلمپ می شود

استاندار با اشاره به عدم رعایت پروتکل ‌ها در آبشار یاسوج و برخی باغات، بیان کرد: به هیچ وجه قوانین و پروتکل ‌ها رعایت نمی ‌شود و این وضعیت نگران کننده است.
 
وی تاکید کرد: اماکنی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند باید پلمپ شوند و همگان بدانند در راستای حفظ جان مردم با هیچ کسی شوخی نداریم و کوتاهی در این کار توجیه پذیر نیست.

کلانتری برپایی هرگونه چادری در استان را ممنوع دانست و گفت: به ویژه در مناطق گردشگری بویراحمد و دنا باید از تجمع و برپایی چادر به جد جلوگیری شود.
 
وی تاکید کرد: هر کس با برگزاری تجمعات در عروسی و عزا، و رعایت نکردن دستوالعمل‌ های بهداشتی جان مردم را به خطر بیندازد و موجب ابتلای مردم به کرونا شود، دستگاه‌ های متولی شاکی صاحب عروسی و عزا شوند تا با متخلفان در این خصوص برخورد قضایی و قانونی انجام شود.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در یک ماه اخیر شاهد افزایش چشمگیر ابتلا به کرونا را در استان بودیم، گفت: تا دهم خرداد ماه ۹ فوت ناشی از کرونا در استان داشته ایم اما به علت رعایت نکردن دستوالعمل‌ های بهداشتی تا دیروز فوتی های ناشی از کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد به ۲۰ نفر رسید.
برخورد قضایی با صاحبان مجالس عروسی و عزا در کهگیلویه و بویراحمد/ رعایت پروتکل های بهداشتی تنها راهکار جلوگیری از سه رقمی شدن فوت شدگان کرونایی / تالارهای متخلف در استان پلمپ می شود

وی بیان کرد: در سطح استان بخصوص شهرستان‌ های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام دستورالعمل‌ های بهداشتی رعایت و از تجمعات خودداری شود.
 
مقام ارشد اجرایی استان ،تاکید کرد: در آبشار یاسوج علاوه بر اینکه دستورالعمل‌ های بهداشتی رعایت نمی شود دسته جمعی قلیان می کشند که لازم است شهرداری یاسوج با همکاری فرمانداری، دستگاه قضایی و انتظامی به این مسئله ورود کند.
 
وی با بیان اینکه همه فرمانداران استان مسئولیت و اختیارات دارند بنابراین می توانند در خصوص سهل انگاری در مقابله با کرونا ورود کنند،ابراز کرد: در صورتی که دستوالعمل‌ های بهداشتی را رعایت نکنیم تلفات کرونایی استان ۳ رقمی خواهد شد و جهت جلوگیری از این مسئله با توجه به ظرفیت محدود بهداشتی و درمانی استان باید توصیه ها و دستورالعمل ‌های بهداشتی را رعایت کنیم.
 
کلانتری از تشکیل تیم ارزیاب برای بررسی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی خبر داد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
درود بر استاندار توانمند استان جناب مهندس کلانتری بهترین استاندار تاریخ استان کهگیلویه وبویر احمد ‌.پیروز وسربلند وسلامت باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار