کد خبر: ۸۶۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ 29 June 2020
شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور حجت‌الاسلام موحد برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دراین جلسه نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفت:سال جاری به فرموده مقام معظم رهبری که نعمتی برای جهان اسلام وملت ایران است وهر جا  که ابعادزندگی ایشان را مرورمیکنیم  بحث تشیع و جهان اسلام نمود می‌کند واز خدای بزرگ میخواهم که همواره ولایت پذیر باشیم سال جهش تولید نام گذاری شده است.

موحد گفت : اصحاب‌ رسانه بزرگترین نقش  را در  روشنگری دارند و جای تقدیر است.

وی نامگذاری سال جهش تولید را مهم خواند و گفت: در ابعاد وسیع تر باید مسئولیت های خود را ایفا و کارنامه مان را ارائه نماییم زیرا آنچه رهبری می‌فرمایند برای نجات مردم و برطرف شدن مشکلاتشان تکلیف است و همه باید به فکر عمل نمودن باشیم. وی سال ۹۸وسال ۹۹را دارای ابعادمختلفی دانست و گفت:برگزاری باشکوه انتخابات باپای کاربودن مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد نقطه عطفی است که ولایت مداری این مردم رانشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام موحد ادامه داد : مردم بر آرمانهای خود هستند و بنده نوکر مردم هستم و این وظیفه رااحساس تکلیف میدانم.

موحد از مردم قدردانی کرد و گفت : عمل به وظیفه برای این مردم ضروری است وباید دراین راستا گام برداریم.

وی بوجودامدن بارقه امید دردستگاه قضائیه را مهم بیان کرد و گفت:توفیق قوه قضائیه تسلط آیت الله رئیسی در راس این مجموعه است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:اعضای شورای تامین استان وشهرستان در حادثه خائیز جهادی عمل کردند که جای تقدیر دارد.

موحد گرفتاری مردم به ویروس منحوس کرونا را درس مهمی به جهان غرب ذمرکردوگفت:تنهاکشوری که کارنامه درخشانی دارد ایران اسلامی است.

وی ادامه داد:شرایط کرونایی اجازه نداد تاکنون درحدبضاعت کارهاراتقدیم مردم نمایم ولی  درهمین مدت بالای ۳۰۰تلفن ازمردم را روزانه پاسخ میدهم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد:جاده دهدشت پاتاوه مشکلات این حوزه رابرطرف  می‌نماید.

وی گفت:پیمانکار و دستگاه متولی از مطالبه صد مبلیارد تومانی خبر می‌دهند و خوشبختانه با همکاری استاندار  ۲۵۰ میلیارد تومان به این جاده اختصاص یافت.

موحد افزود : در طی همین مدت سه پروژه کددار و دارای اولویت نمایم که باند دوم خیرآباد دهدشت، انتقال آب به صحرای کلاچو و پروژه فارس خوزستان بااعتبار اولیه ۳۰میلیاردتومان  می‌باشند.

وی با قدردانی ازبزرگواری وهاشمی پور گفت:درزمینه پتروشیمی دهدشت ۳۰میلیون یورو به آن اختصاص داده شده است.

حجت الاسلام موحد گفت:آرامش رابرخودم حرام کرده ام و برای ادای تکلیف دست یاری بسوی همه دراز کرده ام وهمه باید دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم.

وی افزود :درصداعتبار آبرسانی به پروژه چهارسهرستان درسال ۹۸ناچیزبوده و یاابرسانی ازایدنک درسیزده سال گذشته تنها ۱۳درصد بوده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:صدای من برای گرفتن حق مردم بلند می‌شود  و شرایط کشور هم خاص است.

وی درپاسخ سوال یکی ازخبرنگاران درزمینه اعتبارنامه تاجگردون نیزگفت:مجلس به صورت شفاف این موضوع را پیگیری و از تصمیم مجلس حمایت میکنم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
پس یعنی تایید میشه چون پس از بررسی مشخص شد اعتبارنامه مشکلی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مگه مردم دهدشت کورن،چه گلی موحد در این 16سال گذشته که در مجلس بودن به سر مردم کهگیلویه زدند،یه روستای در بویراحمد بهتر از شهر دهدشت،ورودیهای دهدشت نگاه کنی موحد به چه روی اومده در بهترین شرایط اقتصادی نماینده این شهرستان بود چکار کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مگه مردم دهدشت کورن،چه گلی موحد در این 16سال گذشته که در مجلس بودن به سر مردم کهگیلویه زدند،یه روستای در بویراحمد بهتر از شهر دهدشت،ورودیهای دهدشت نگاه کنی موحد به چه روی اومده در بهترین شرایط اقتصادی نماینده این شهرستان بود چکار کرد ،نه کارخانه ی نه شغلی نه طرحی
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
تا جایی ک ما یاد داریم موحد به اتهام اختلاس در دوره احمدی نژاد رد صلاحیت شده بود .حالا چطور شده این تایید شده و تاجگردون رو اینها میخوان رد صلاحیت کنه .خدا میدونه تو ابن مملکت چی میگذره ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
ای کلک. فعلا که کرونا گرفتی اونایی که تو جلسه بودند از اتابک تا دیگران هم باید تست کرونا بدن شاید گرفته باشن. موحد جان خودت دیگه مردم میترسند باهات روبرو بشن چون تا همیشه میگن کرونا داره و شاید ما هم بگیریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار