سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بستری شدن 38 بیمار مبتلا به کووید 19 در هشتمین روز از تیرماه 99 در بیمارستان های استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ 28 June 2020
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هشتم خرداد را روزی نامید که بیشترین تعداد تست مثبت از تاریخ شیوع کرونا را در کهگیلویه و بویراحمد ثبت کرد این در حالی است که در این روز شهرستان چرام به تنهایی کمتر از نیمی از مبتلایان را به خود اختصاص  داده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1039 مورد گزارش شده است.

وی بااشاره به اینکه چهار بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو بستری هستند، ابراز داشت: جواب 278 نمونه از آزمايشگاه های سلولی مولکولی یاسوج دريافت شد که متاسفانه امروز بیشترین آمار مبتلایان  را از زمان   شروع  بیماری در استان داشتیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: بيشترين موارد مثبت در چرام ( ٤٦درصد)، گچساران(٢٤درصد) و كهگيلويه(٢٢ درصد) بوده و ٨ درصد باقیمانده مربوط به  شهرستان های ، بويراحمد ، دنا و لنده مي باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در زمان حضور در فروشگاه ها و اماکن عمومی باید ضمن رعایت نکات بهداشتی به شدت مراقب حفظ فاصله مناسب از افراد باشیم و پس از بازگشت به منزل نیز ضروری است دست‌ها و وسایل خود را ضد عفونی نماییم.

وی ادامه داد: متاسفانه در این مدت شاهد برگزاری تجمعات گسترده ای، چون جشن‌های عروسی و مراسمات ترحیم و تدفین بودیم و ادامه این روند می‌تواند فاجعه آفرین باشد؛ بنابراین به مردم هشدار می‌دهیم که بیش از پیش مراقب خود باشند و با سهل انگاری، سلامت خود و جامعه را به خطر نیاندازند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
آمار بدید تا مردم هوشیار تر باشن .این مسخره بازی ها چیست ک پنهان کاری میکنید .آخه چقد دوز وکلک و پنهان کاری .خسته شدیم .درست بگید چند نفر مبتلا شدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار