کد خبر: ۸۶۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ 22 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رازیان ، فعال فرهنگی و رسانه ای طی یادداشتی نوشت : ایثار و فداکاری مرز نمی شناسد و زنده یاد البرز زارعی برای نجات طبیعت به دل آتش رفت تا نسل های آینده به درستی از این نعمت خدادادی بهره مند بشوند.
 زارعی رحمت الله علیه از جان خود و جوانی خود گذشت و مسؤولیت های از خود گذشتگی دو چندان کرد.

مرگ وی علی رغم اینکه در میان شعله های آتش بسیار سوزناک بود اما روحیه انقلابی و ایثارگری ایشان باعث شد تا فرهنگ از خود گذشتگی را برای نسل های آینده همچون دیگر صحنه های تاثیرگذار انقلاب و دفاع مقدس جانی دوباره بگیرد. 
البرز زارعی نام و یادی را برای همیشه در قلب تاریخ ایثارگری مجدد زنده می کند.
براستی آیا می دانید افرادی همچون شاد روان زارعی  که با قبول خطر تنها بر اساس وظیفه دل به خطر می زنند،  تقدیر و زنده نگه داشتن یاد انسان های فداکار تنها تلنگری است که به ما یادآوری می کند هنوز هستند کسانی که علاوه بر  نجات جان دیگران میدان هایی دیگری همچون نجات طبیعت  را مقدم بر جان شیرین خود می دانند.
پدران و نیاکان ما اما ساده ترین نمونه های فداکاری هستند. قطعا آن ها به عنوان فداکارترین شخص در زندگی همه ی ما مطرح می شوند. هر پدری از خود به نوعی خودگذشتگی و فداکاری را نشان میدهد. البته فداکاری به شیوه های مختلفی در بین مردم وجود دارد.
از اصلی ترین مسائل در زندگی هر کدام از ما، فداکاری و خودگذشتگی است و شخصی که فداکار باشد یک برتری و جایگاه بالاتری را نسبت به دیگران خواهد داشت. وجود فداکاری در زندگی ما سبب بهبود روابط خانوادگی و اجتماعی می گردد و شاید بتوان برای هرکاری نیاز است که فداکاری های انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار