مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توسعه خدمات پستی در کشور، گفت: پست لجستیک تا پایان سال به‌صورت هوشمند سازی انبار کالا در مازندران و هشت استان کشور راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 31 August 2015
حسین مهری ظهر دوشنبه حسین مهری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران با بیان اینکه پست لجستیک تا پایان سال در مازندران راه اندازی می‌شود اظهار داشت: پست لجستیک, تکمیلی خرید اینترنتی است و در این نوع ارائه خدمات پستی ارتباط با تولید کننده برقرار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در 3 استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و فارس این نوع خدمات پستی ارائه می‌شود, افزود: تا پایان سال در پست مازندران نیز این نوع خدمت به شهروندان ارائه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پست با بیان اینکه انبارداری، حمل انبوه و توزیع کالا از مواردی است که در پست لجستیک ارائه خواهد شد, گفت: در 8 استان بزرگ کشور راه اندازی این نوع خدمت از برنامه‌های کاری شرکت پست ایران به شمار می آید.

افتتاح ۱۵ پروژه پستی در کشور

وی بابیان اینکه برای ارائه خدمات با سه هزار سازمان قرارداد امضاء کرده‌ایم، اذعان داشت: ۱۵ پروژه عمرانی در سراسر کشور برای سهولت دسترسی مردم و ارتقاء خدمات پستی در دو سال اخیر به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرعامل پست جمهوری اسلامی کشور بابیان اینکه در دو سال اخیر شاهد افزایش رضایتمندی مردم در خصوص پست بوده‌ایم، گفت: زمان ارسال مرسوله‌های پستی در کشور کوتاه شده است و هوشمند سازی انبار کالای مرسولات پستی (لجستیک) در سه استان اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

ارائه خدمات ویژه شهروندی در مازندران

مهری با اشاره به اینکه خدمات ویژه شهروندی از طریق تلفن ثابت ۱۹۳ ارائه می‌شود، اظهار داشت: در مازندران خدمات ویژه شهروندی با تلفن ۱۹۳ قائم‌شهر به‌عنوان پایلوت انتخاب‌شده است.
مهری بابیان اینکه همه آحاد جامعه می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #۱۹۳* می‌توانند از خدمات شرکت پست بهره‌مند شوند، گفت: با افتتاح جی نف (سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان) به دنبال ارائه خدمات بهتر و بهنگام کردن اماکن شهری و روستایی است.
وی بیان کرد: در بحث جی نف ۴۴ هزار و ۹۰۰ مکان در کشور شناسایی که از این تعداد ۹ هزار مکان روستایی و ۴۴ هزار مکان شهری است.
مهری بابیان اینکه ۸۲ درصد مکان شهری و ۶۰ درصد مکان روستایی بهنگام شده است، افزود: در استان مازندران کل اماکن شهری و روستایی حدود دو میلیون و ۴۰۰ هزار است که یک‌میلیون و ۷۰ هزار شهری و ۴۲۲ هزار اماکن روستایی بهنگام شده است.
وی با تأکید بر اینکه ایستگاه کارت هوشمند ایرانیان در چند شهر مازندران به بهره‌برداری می‌رسد و سیستم یکپارچه مبادله به بهره‌برداری رسید.
مهری بابیان اینکه در برنامه پنجم توسعه شرکت پست جمهوری اسلامی به بخش خصوصی واگذار شود، اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته از ۱۹۲ کشور عضو اتحادیه پست جهان ۱۸۵ کشور پست دولتی هستند.
وی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید تعرفه‌های مطبوعاتی هیچ‌گونه افزایش نداشته است.
مدیرعامل پست ایران خاطرنشان کرد: هم اکنون بسیاری از  پرداخت‌ها در ایران به صورت آنلاین و از طریق خدمات پستی انجام می‌شود و درصدد تعریف سرویس‌های جدید پست در ایران هستیم.
مهری تاکید کرد: پست ایران در 2 سال گذشته با فراهم کردن زیرساخت‌ها اقدامات مناسبی انجام داده است و با ایجاد پست نت این امکان برای شهروندان فراهم تا بتوانند خدمات پستی دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار