فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه ماسک ساز مسروقه به همراه متعلقات آن به ارزش ۶ میلیارد ریال و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 16 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ًمهدی انصاریً اظهار داشت: در پی ارسال یک فقره پرونده نیابتی از دادسرای عمومی و انقلاب یکی از استان های همجوار مبنی بر سرقت یک فقره دستگاه ماسک ساز بهداشتی به دادسرای عمومی و انقلاب شهر یاسوج موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات فنی و تخصصی ۲ نفر از سارقان را شناسایی و در  عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک دستگاه ماسک ساز به همراه متعلقات آن کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را  ۶ میلیارد ریال اعلام کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان در خصوص پیشگیری از وقوع چنین سرقت‌هایی به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه مراتب را در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار