مجتبی جانعلی:
به گزارش تابناک سمنان: مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان سمنان با اشاره به بازگشایی برخی اماکن ورزشی گفت: باشگاه‌های ورزشی استان اجازه افزایش نرخ شهریه‌ها را ندارند و باید مطابق نرخ مصوب قبلی فعالیت کنند.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 08 June 2020

مجتبی جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفتگو با برنا بیان ...

مدیرکل ورزش و جوانان سمنان پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان سمنان اظهار داشت: با بازگشایی برخی اماکن ورزشی و ازسرگیری فعالیت‌های ورزشی برخی باشگاه‌ها اقدام به افزایش تعرفه‌ها و شهریه‌ها کردند که این امر خلاف قانون است و هیچ‌یک از باشگاه‌های ورزشی در استان اجازه افزایش نرخ ندارند.

وی با اشاره به‌ضرورت رعایت اصول بهداشتی در اماکن ورزشی خاطرنشان کرد: این گروه‌های بازرسی با حضور نماینده‌هایی از شبکه بهداشت و درمان و هیئت‌های ورزشی و این اداره کل در حال فعالیت هستند.

مجتبی جانعلی با تأکید بر اینکه تمامی باشگاه‌ها اماکن ورزشی باید مطابق با نرخ مصوب قبلی به فعالیت خود ادامه دهند، افزود: برای رسیدگی به این مسئله گروه‌های بازرسی ویژه‌ای تشکیل‌شده است که از اماکن ورزشی بازدید خواهند کرد و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

جانعلی در ادامه به‌صراحت اعلام کرد: تا این لحظه هیچ تغییری در تعرفه‌ها ایجاد نشده است و ارائه نکردن خدمات عمومی و دریافت مبالغی با عنوان برگزاری دوره خصوصی به دلیل خلوت شدن باشگاه‌های ورزشی در راستای رعایت پروتکل بهداشتی خلاف قانون است و در صورت مشاهده چنین مواردی با فرد متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۲۹ رشته ورزشی انفرادی مجوز فعالیت دارند، تأکید کرد: تاکنون برای ازسرگیری فعالیت ورزشی در رشته‌های رزمی، کشتی، جودو، فوتبال، والیبال و بسکتبال مجوزی صادر نشده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار