معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
زهرایی : همزمان با تعطیلی مدارس به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا با حضور 3 روزه راهبران آموزشی تربیتی ، بسته های آموزشی به مناطق سخت گذر استان ارسال می شود.
کد خبر: ۸۲۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ 08 March 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : این معاونت در راستای تحقق شعار " آموزش تعطیل نیست"اقدامات متعددی را انجام داده است.
علی زهرایی افزود : یکی از فعالیت های صورت گرفته ، بارگذاری برنامه های آموزشی شبکه ملی آموزش بر روی سایت گروههای آموزشی استان جهت دسترسی آسان تر هم استانی ها به این محتواهای آموزشی است.
زهرایی ادامه داد : تولید فیلم های آموزشی توسط معلمان مدارس مستقل استان و ارائه به گروه های آموزشی به صورت مجازی بوده است که می تواند بخش مهمی از مشکلات آموزشی این روزهای تعطیلی را جبران کند.
وی افزود : تهیه فیلم‌های آموزشی توسط اساتید برجسته استانی برای دانش آموزان استان یکی دیگر از برنامه های تکمیلی در حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان است که در حال انجام است.
زهرایی در ادامه به موضوع نظارت بر فعالیت های آموزشی در این روزها اشاره کرد و گفت : حضور مدیران مدارس مستقل و عوامل اجرایی در مدارس به منظور پایش فرایند یاددهی - یادگیری به صورت مستمر صورت می گیرد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پایان به مهمترین مشکل این روزهای حوزه آموزش ابتدایی اشاره کرد و گفت : با توجه به مشکل دسترسی مناطق سخت گذر استان به فضای مجازی ، این معاونت با برنامه ریزی های انجام گرفته و با حضور راهبران در هفته 3 روز در منطقه و تحویل بسته های آموزشی به دانش‌آموزان مناطق سخت گذر ، تا حدود زیادی مشکل را مرتفع کرده است و دانش آموزان این مناطق همانند دیگر مناطق در فعاایت های آموزشی مشارکت دارند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
خیالت راحت اگه کرونا تعطیل نمی کرد الان خود معلمان به خاطر این حکم های الهیاری تعطیلش کرده بودن
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
مناطق سخت یکیش من اونجام بودم هیچ خبری نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار