کد خبر: ۸۲۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 24 February 2020

 بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو، نشان می‌دهد پس از صعود یکباره قیمت‌ها در بازار خودرو در ابتدای هفته جاری نسبت به هفته گذشته؛ اکنون بازار مجدد روند نزولی به خود گرفته و قیمت‌ها در بازار خودرو کاهش پیدا کرده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا، آنچه که رصد قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد، این است که همانطور که قیمت‌ها در روز شنبه این هفته به اوج خود رسیده بود و نسبت به هفته پیش از آن افزایش قیمت عجیبی داشت، مجدد تغییر مسیر داده و روند نزولی بر خود گرفته است.
بر این اساس در گروه خودروسازی سایپا، در خودروهای پرتیراژ داخلی بین دو تا شش میلیون تومان کاهش قیمت محصولات ایجاد شده است. پراید ۱۱۱ که در ابتدای هفته به ۶۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده بود در بازار امروز (دوشنبه)، ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشته است.

پراید ۱۳۱ نیز که کمترین کاهش را داشته، از ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. پرایدوانت ۱۵۱ نیز با کاهش یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان امروز با ۶۷ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفته است.
در مقابل بیشترین کاهش قیمت مختص خودرو ساینا است که از ۸۲ میلیون تومان به ۷۶ میلیون تومان رسیده است. پس از آن تیبا و تیبا ۲، به ترتیب پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته‌اند. در بازار امروز تیبا ۷۰ میلیون تومان و تیبا ۲، ۷۶ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفته‌اند.
در دیگر خودروساز بزرگ (گروه صنعتی ایران‌خودرو) نیز قیمت‌ها نسبت به ابتدای هفته جاری کاهشی بوده و بین ۵۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.
خودروهای سمند LX و پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز هریک ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ تک‌سوز یک میلیون تومان، سمند EF۷، دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و پژو پارس دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تومان کاهش قیمت داشته‌اند.
در بازار خودرو امروز، سمند LX ۱۰۴ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ۱۱۶ میلیون تومان و مدل تک‌سوز آن ۹۶ میلیون تومان، سمند EF۷، ۱۱۸ میلیون تومان، و پژو پارس ۱۲۳ میلیون تومان قیمت داشته‌اند. اما بیشترین کاهش قیمت در این گروه خودروسازی مربوط به خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ بوده است که از ۱۰۷ میلیون تومان در ابتدای هفته به ۱۰۲ میلیون تومان رسیده و پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
واقعیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
خودرو توی ایران شبه ده میلیون گران شد یعد شما رسانه ای ها خبر میزنید خودرو نزولی شد خودرو ارزان شد ما نگاه میکنیم میبینیم خوردویی که یه شبه ده میلیون گرون شده دویست هزتر تومن ارزان شده .خدایی این کجاش ارزان شده .تابناک عزیز اینجا همه به ما ظلم میکنه بیایید تا خودمان به خودمان ظلم نکنیم .
واقعیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
من خبرها رو به دقت میبینم تنها چیزی ک اینجا ارزان شده پول خون ودیه آدم هست تا دیروز آدم ۴۰ سکه طلا بود امروز قیمت آدمی زا با گران شدن طلا ۳۵ سکه هست .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار