کد خبر: ۸۱۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹ 29 January 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده فعلی مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده و کاندیدای نمایندگی دور یازدهم مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی از هواداران خود خواست  ضمن پایبندی به قانون با مراجع نظامی ، امنیتی و اجرایی همکاری کنند.
بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت فاطمه زهرا (س) بر عموم شیعیان و محبانش تسلیت باد
لازم میدانم  از تمامی اقشار مختلف مردم و مسئولان، دفاتر ائمه جمعه و جماعات و هیئت های مذهبی بخاطر مراسمات انجام شده بمناسبت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) سپاسگزاری و قدردانی نمایم و اجرشان را از خداوند سبحان مسئلت دارم 
همینطور لازم می دانم از مردم و دفاتر ارتباطی ام در شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بخاطر لغو تمامی برنامه هایشان به حرمت  روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشکر و قدردانی نمایم.
نظر به ایام پیش رو و علیرغم مسئولیت نمایندگی ام در سرکشی به مردم و اجابت دعوتشان، از همه ی کسانیکه به اینجانب اظهار لطف و ابراز محبت دارند ضمن احترام متقابل صمیمانه از محضر همراهان ارجمند تقاضا دارم در نشست های خانگی نیازی به همراهی و اسباب زحمت برای خود و دیگران نیست.
در همین راستا خاضعانه از عموم مردم خواهانم که بیش از پیش  نسبت به اجرای قانون پایبند باشند و نهایت همکاری را با مراجع نظامی، امنیتی و اجرایی داشته باشند.

                      عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار